A A+ A++

Biuro podróży Sun & Fun Holidays rozpoczął kampanię reklamującą jego wyjazdy na lato.

Kampania pod hasłem „Odkryj z nami radość podróżowania” obejmuje telewizję i w internet. Jej kluczowym elementem są 15-sekundowy spot reklamowy i billboard sponsorski, które będą wyświetlane w styczniu w trzech głównych stacjach telewizyjnych. Jednocześnie touroperator będzie prowadzić działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych.

– Chcemy wzmocnić nasz wizerunek jako organizatora beztroskich wakacji, w tym przede wszystkim wyjazdów rodzinnych do klubów z polskimi animacjami, z których jesteśmy znani na rynku – mówi cytowana w komunikacie firmy dyrektor ds. marketingu Blue Style (spółka matka Sun & Fun) Natalia Knap. – Celem jest też zwrócenie uwagi na atrakcyjne ceny wyjazdów i korzyści z wcześniejszego planowania wakacji.

CZYTAJ TEŻ: Turystyczne hity i kity 2019 roku

Sun & Fun Holidays rozpoczął sprzedaż wycieczek na lato we wrześniu zeszłego roku. Oferuje wypoczynek w Egipcie, Tunezji, Bułgarii, Turcji, Grecji i Maroku. W 21 hotelach organizuje pod markami Blue Club i Croco Club animacje dla dzieci i dorosłych.

Planowanie działań i zakup mediów firma powierzyła domowi mediowemu Media Republic.

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie – bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBerlin i Paryż wykluczają Polskę ze współpracy. Niemieccy politycy i dziennikarze mówią jasno: To błąd!
Następny artykułUlicami Kielc przejdzie Orszak Trzech Króli