A A+ A++

Uczniowie dyskutowali nad zagadnieniami związanymi z ważnymi wydarzeniami XX wieku. Dwa przykładowe tematy, z którymi musieli się zmierzyć młodzi mówcy, to: “Do odzyskania niepodległości przez Polskę w 1918 roku bardziej przyczyniły się działania dyplomatyczne niż zbrojne?”, “Odwoływanie się do historii II wojny światowej w bieżącej polityce przynosi więcej szkód, niż pożytku?”.

Drużyna spisała się na medal. Kacper Sowa z kl. III p i Hubert Nowakowski z kl. II p znaleźli się w trójce najlepszych mówców projektu i zostali wytypowani do finałowej, pokazowej debaty Lincoln – Douglas. Ponadto Paweł Dejko, Krystian Rożko z klasy III p i Hubert Nowakowski zostali wyróżnieni statuetką Ad Vocem jako najaktywniejsi mówcy. Drużyna podczas tej edycji debatowała z młodzieżą ze szkół ponadpodstawowych z Katowic, Dąbrowy Górniczej oraz Krakowa. Po raz pierwszy z nami debatował Marcin Jakoniuk z klasy II t. Do wymagających debat grupę przygotowała p. Małgorzata Sabat.

Mamy nadzieję, że grono debatantów w naszej szkole będzie się systematycznie poszerzać. Dla zainteresowanych tą formą zdobywania wiedzy ruszył nabór do Szkolnego Klubu Debat Oksfordzkich. – podsumowała działania grupy pani Sabat.

Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowy szef policji w Głuszycy. Poprzedni komendant po 30 latach służby odchodzi na emeryturę
Następny artykułPatrioty na warszawskim Bemowie. “Pewne ćwiczenia będziemy świadomie pokazywać”