rozwiń ›
Większość firm dwoi się i troi, aby wpaść na pomysł, jak sprawić, żeby klienci po zakupie samochodu zostali wiernymi fanami tej marki na lata. To spore wyzwanie. Na tym polu wyróżnia się ledwie kilku producentów, a jednym z nich bez wątpienia jest Subaru. Japońska marka pracowała na taki wizerunek przez wiele lat, przede wszystkim tworząc samochody o nieszablonowej konstrukcji i wykorzystując typowe dla siebie rozwiązania techniczne – mowa przede wszystkim o symetrycznym napędzie na wszystkie koła i silnikach typu bokser.
Ważny jest również sam fakt, że klient Subaru ma wyjątkowy profil. Jak przekazują przedstawiciele marki, po ich samochody sięgają przedsiębiorcy, menadżerowie oraz osoby wykonujące wolne zawody, także w branży kreatywnej i artystycznej. Statystycznego klienta Subaru wyróżnia także daleko posunięty indywidualizm oraz wysokie oczekiwania dotyczące właściwości jezdnych samochodu. Z tych powodów obecni właściciele Subaru tworzą wyjątkową społeczność, do której nowi kierowcy chcą aspirować.
Ważne jest to, że – tu wracając do tytułu, może nieco tajemniczego – wybierając samochód Subaru otrzymujemy znacznie więcej, niż tylko auto, bo to więcej niż po prostu fabryka pojazdów. Subaru to marka kultowa, znana na całym świecie, mająca wiernych fanów zrzeszonych w klubach i biorących udział w różnego rodzaju zlotach. Z tego powodu kupując Subaru, dołączamy do wyjątkowej społeczności. Na co można liczyć wybierając Subaru? … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS