Naprawdę dawno, ponieważ w latach 30. ubiegłego wieku marka Schwinn wypuściła na rynek model B-10E Motorbike, który wyglądał jak ówczesne motocykle, ale był pozbawiony silnika. Charakteryzowała go stosowana do dzisiaj w cruiserach kierownica, która pozwala przyjąć wygodną pozycję. Rok później, w 1934 r. powstał wyróżniający się stylistyką w duchu rządzącego wtedy Streamline Moderne model Aero Cycle, który miał już nieco bardziej fantazyjny kształt ramy. Prawdziwy rozkwit rowerów typu beach cruiser przypadł jednak na lata 50. i późniejsze, kiedy z Europy zaczęły przybywać pierwsze jednoślady wyposażone w przerzutki. Zmieniła się też ich stylistyka, ale i pojawiły nowe “zagrożenia”, chociażby ze strony rowerów typu BMX, które wpisały się w krajobraz sportów ekstremalnych i konkurowały w skateparkach z deskorolkami.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS