A A+ A++

W jaki sposób fryzjer powinien rozmawiać z Klientem? Jak przekazać informację, gdy fryzjer zauważył znamię? Na te pytania styliści zdrowia znajdą odpowiedź w filmach przygotowanych na potrzeby kampanii. Psychoonkolog Małgorzata Ciszewska- Korona, która wzięła udział w kampanii Stylista Zdrowia odpowiada w nich: Najprościej. To jest podstawowa zasada, ponieważ jak zaczynamy “wymyślać” to najczęściej jesteśmy źle odebrani. Fryzjer to nie jest lekarz pierwszego kontaktu, to nie jest dermatolog, to nie jest onkolog. Fryzjer dba o skórę głowy i włosy. Dlatego tak ważne jest, aby był uważny i jeżeli zobaczy zmianę na skórze głowy, za uszami lub na karku, w delikatny sposób powiedział o tym Klientce lub Klientowi i zachęcił do pójścia do lekarza. Już w połowie listopada na youtube.pl na kanale artego polska, pojawią się kolejne filmy z psychoonkolog Małgorzatą Ciszewską- Korona, w których razem z Instruktorami marki artego, będą rozmawiać na temat profilaktyki w salonie fryzjerskim w ramach kampanii Stylista Zdrowia.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEuroliga: Maccabi Playtika Tel Awiw – Barca Basket. Transmisja TV i stream online
Następny artykułDo brata Alberta po poradę i pomoc