A A+ A++
Początkiem tygodnia, do łańcuckiej komendy zgłosiła się 27-letnia mieszkanka gminy Łańcut, która padła ofiarą oszustwa.

Straciła prawie 8 tys. zł

Z kobietą telefonicznie skontaktował się rzekomy “pracownik banku”, informując o próbie nieautoryzowanej transakcji na jej koncie bankowym. Następnie pokrzywdzona została połączona z działem technicznym placówki. Podczas prawie dwugodzinnej rozmowy, oszuści przekonali pokrzywdzoną o konieczności instalacji telefonicznej aplikacji, zalogowaniu się do konta oraz wykonaniu operacji, które miała na celu zabezpieczyć jej pieniądze. Wykonując polecenia przestępców kobieta straciła prawie 8 tys. zł.

Policja po raz kolejny przypomina, aby zachować czujność w rozmowach telefonicznych, w których nieznany rozmówca porusza temat naszych oszczędności. Pamiętajmy również, że pracownik banku nigdy nie poprosi nas o dokonanie przelewu czy zainstalowanie aplikacji. Nie będzie się też pytał o login i hasło do logowania do serwisu bankowości internetowej. Dlatego jeżeli mamy jakiekolwiek wątpliwości, co do intencji rozmówcy rozłączmy się. Po odczekaniu min. 30 sekund połączmy się z daną instytucją wpisując oficjalny numer na klawiaturze numerycznej, a nie oddzwaniając na wcześniejsze połączenie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSensacja w US Open! Było już 6:1, 4:0. Pokazała, że niemożliwe nie istnieje
Następny artykułPremier: to “macher od respiratorów i generatorów”. Jest list gończy za byłym szefem RARS