A A+ A++

Do mediów nieustannie trafiają szokujące informacje na temat pasażerów siejących spustoszenie na pokładach samolotów. Nadużywają alkoholu, awanturują się, a nawet posuwają do gróźb i rękoczynów. Jak zwraca uwagę “New York Post”, od końca 2021 roku Federalna Administracja Lotnicza poinformowała FBI o 270 przypadkach niesfornych podróżnych w Stanach Zjednoczonych, w tym aż 22 na początku sierpnia. Problem ten dotkliwie odczuwają pracownicy linii lotniczych.  

Zobacz wideo
Stewardesa Justyna Kłęk opowiada o tajnikach swojego zawodu

Stewardesy opowiadają o trudnych aspektach pracy

Sky, 35-letnia stewardesa podzieliła się jedną z przerażających sytuacji, jaka przytrafiła jej się kilka lat temu. Podczas lotu jeden z pasażerów chciał zamówić whisky z colą, jednak ze względu na niewłaściwe zachowanie, kobieta poradziła mu, by wybrał bezalkoholowy napój. Sugestia nie spodobała się mężczyźnie. Chwilę później podążył za nią na tył samolotu. Agresywny podróżny chwycił ją za nadgarstek, uderzył o ścianę i krzyczał, domagając się drinka. 35-latka twierdzi, że choć dawniej takie historie były rzadkością, to obecnie zdarzają się przynajmniej raz w miesiącu. 

Prowadziłam rejestr i gdybym naprawdę chciała, mogłabym wyrzucić 70 pasażerów

– powiedziała.

Agresywni pasażerowie to norma 

Podobnego zdania jest RJ, steward Southwest z 10-letnim doświadczeniem. W rozmowie z “New York Post” zdradził, że podobny incydent przydarzył mu się podczas lotu z Kansas City do Los Angeles. Jedna z pasażerek podeszła do niego, żądając kolejnego kubka wina. Kiedy ten zasugerował jej, by w zamian za to napiła się wody, ta wpadła w szał. 

Natychmiast zadzwoniłem do pilota. Kiedy rozmawiałem przez telefon, tyłem do niej, zaczęła wydawać dziwne dźwięki

– relacjonował. 

Poirytowana pasażerka nie przyjęła sytuacji zbyt dobrze. W ramach protestu chwyciła za torbę innej stewardesy i rozrzuciła jej zawartość po całym samolocie. Następnie kilkukrotnie uderzyła jednego z pracowników. “Takie rzeczy zdarzają się cały czas, a linia lotnicza nas nie wspiera. Dostajemy za mało pieniędzy, dni są długie, pasażerowie są szaleni. Jestem zdezorientowany. Branża lotnicza znajduje się w kryzysie” – zakończył RJ. Więcej informacji na temat aktualnych wydarzeń znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRekonstrukcja Bitwy pod Trzeszczanami
Następny artykułAmerykańscy rabini pod wrażeniem zmian, które zaszły w Polsce. “To nie tylko rozwój gospodarczy, ale i zmiana narracji o historii”