A Fly Guy to miłośnik podróżowania i były steward aktywnie działający w mediach społecznościowych. Na Instagramie zgromadził już blisko 70 tys. obserwujących, z którymi dzieli się nie tylko relacjami z podróży, ale i ciekawostkami z branży lotniczej. Prowadzi także drugi profil “A Fly Guy’s Crew Lounge”, gdzie internauci mogą oglądać zaskakujące sytuacje z samolotów. Tak też stało się i tym razem.
Steward stracił cierpliwość
Na jednym z ostatnich nagrań widzimy dużą kolejkę pasażerów czekających na opuszczenie samolotu American Airlines. Wśród nich znajdowała się kobieta podróżująca z przesiadką, która była widocznie zestresowana tym, że nie zdąży. Podróżna spowodowała zamieszanie na pokładzie, a jeden ze stewardów nie wytrzymał.
Pracownik amerykańskiej linii lotniczej stracił cierpliwość i zaczął podnosić głos. Krzyczał, że kobieta ma aż godzinę, co jest wystarczającą ilością czasu na nawiązanie połączenia. Pasażerka jednak wciąż powątpiewała i wykłócała się ze stewardem.
Ja tu mieszkam, pracuję, wiem, jak działa to lotnisko […] Jeżeli się nie uspokoisz, to wezwę kogoś, żeby zabrał cię z tego samolotu, ale z pewnością nie na twój kolejny lot
– krzyczał poirytowany pracownik.
Nie jesteście jedynymi ludźmi w tym samolocie!
– dodał.
Internauci podzieleni
Nagranie zostało obejrzane już przez blisko 3 mln użytkowników. Komentujący byli podzieleni – niektórzy stanęli po stronie stewarda i uznali, że kobieta zachowała się nieodpowiednio. Inni twierdzili, że jego zachowanie było nieprofesjonalne.
To bardzo utytułowana kobieta, która wpadła w szał, ponieważ steward nie chciał jej najpierw wypuścić z samolotu. Jestem w pełni po jego stronie, brawo
– czytamy.
Co za smutna reprezentacja w imieniu American Airlines. Powinien był lepiej panować nad tonem, głośnością i wyborem słów bez konieczności angażowania się w taką konfrontację, szczególnie w mundurze
– pisał jeden z użytkowników.
Niektórzy z kolei wskazali inne doświadczenia z podobnych sytuacji.
Na AirAsia Indonesia byłem świadkiem czegoś zupełnie przeciwnego. Dziewczyna miała krótkie połączenie na lotnisku w Dżakarcie, ale nasz lot z Bali się opóźnił, poinformowała o tym załogę. Oni upewnili się, że najpierw wysiadła z samolotu, trzymając jej bagaż w pierwszym rzędzie i przenosząc ją na miejsce bliżej drzwi
– opowiedział internauta.
Więcej informacji na temat aktualnych wydarzeń znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS