A A+ A++

Właśnie zapowiedziano nowe DLC do kosmicznej strategii Stellaris. First Contact będzie rozszerzeniem fabularnym, które skupi się na obcych cywilizacjach na niższym poziomie rozwoju technologicznego. Opublikowany przez twórców krótki teaser dodatku zobaczycie poniżej.

Niestety film nie zdradza zbyt wielu konkretnych informacji na temat First Contact – nawet przybliżonej daty premiery. Wiemy jedynie, że pakiet będzie dostępny wraz z aktualizacją o numerze 3.7 i nazwie Canis Minor. Na samym teaserze zaś widzimy tłum przedstawicieli obcych cywilizacji, które będą daniem głównym rozszerzenia. Jak podają deweloperzy z Paradox Interactive (zachowaliśmy oryginalną pisownię):

Pakiet fabularny First Contact skupia się na doświadczeniach cywilizacji przedświetlnych [takich, które jeszcze nie opracowały technologii podróży szybszych niż prędkość światła; ang. pre-FTL – dop. red.], zarówno z punktu widzenia ich samych, jak i ich obserwatorów. Obserwacja została zmieniona dzięki nowemu, ulepszonemu systemowi, który dotyczy świadomości cywilizacji, dyplomacji i szpiegostwa. Obserwacja cywilizacji, które nie zostały spaczone przez galaktykę jako całość, umożliwia zdobycie nowych informacji.

Stellaris: First Contact zaoferuje więc nowe mechaniki stricte związane z opcjami interakcji z napotkanymi cywilizacjami. I chociaż informacji o rozszerzeniu jest bardzo mało, to zaciekawić może Was opis Królestwa Yondarim, a konkretniej pochodzenia zamieszkujących tam istot, widoczny na poniższym screenie z karty dodatku na Steamie.

Interesująca jest też technologia maskująca, która ma zawitać do Stellaris wraz z nowym DLC. Nie dość, że będzie można dzięki temu szpiegować mniej zaawansowane cywilizacje, to niezbyt pokojowo nastawieni obcy wykorzystają niewidzialne statki przeciwko graczowi. Czy więc przemieni to grę w skradankową strategię? Więcej szczegółów na temat tej nowinki ma zostać ujawnionych wkrótce.

Rozszerzenie First Contact można dodawać do swoich list życzeń na Steamie. Warto zaznaczyć, że nie jest to dodatek samodzielny, a więc wymagać będzie podstawowej wersji Stellaris.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułF1 22 ze wsparciem dla najnowszej wersji techniki AMD – FSR 2.2. Nie brakuje porównania z technologią NVIDIA DLSS 3
Następny artykuł18-letni bramkarz ośmieszył rywala niczym Ronaldinho. Mistrz [WIDEO]