Wczoraj, 1 lipca (15:48)
Raczej nie ulega wątpliwości, że Stellar Blade to bardzo dobra gra. Niektórzy powiedzą wręcz, że świetna. Jednak jest jeden obszar, w którym wypadła dosyć przeciętnie. Chodzi o fabułę. Kim Hyung-tae, dyrektor w pracach nad grą, odpowiedział na te zastrzeżenia i obiecał poprawę w przyszłości.
W skrócie:
- Stellar Blade zebrało wysokie oceny za rozgrywkę, ale graczom nie do końca spodobała się fabuła.
- ale fabuła została uznana za przeciętną.
- Kim Hyung-tae, dyrektor gry, zapowiedział poprawę jakości scenariusza i lokalizacji w przyszłych grach.
- Studio Shift Up chce wzmocnić swoją pozycję na rynku globalnym, ucząc się na błędach popełnionych w pracach nad Stellar Blade.
Stellar Blade to trzecioosobowa gra akcji w stylu soulslike (czy też może raczej soulslite) od studia Shift Up, która zadebiutowała 26 kwietnia 2024 roku. Zdobyła uznanie zarówno krytyków, jak i graczy. Na platformach takich jak Metacritic i OpenCritic tytuł uzyskał odpowiednio 8,1/10 i 8,4/10. Jeszcze wyższa jest średnia ocena na Metacritic przyznana przez użytkowników – 9,2/10.
Krótko mówiąc, gracze pokochali tę produkcję. Chwalili przede wszystkim dynamiczną i przystępną rozgrywkę, widowiskowe walki z bossami oraz imponującą oprawę wizualną. Jednak fabuła gry spotkała się z krytyką. Wielu graczy uznało, że jest miałka i nie zapada w pamięć.
Kim … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS