A A+ A++

W listopadzie z usług krakowskiego lotniska skorzystało 60 015 pasażerów.

Łącznie od początku 2020 roku w Kraków Airport obsłużono 2 516 503 pasażerów, czyli o 5,18 mln mniej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

W Kraków Airport każdego roku już od końca listopada można było odczuwać radosną atmosferę zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. Do domu powracali Polacy mieszkający za granicą, by spędzić święta w gronie najbliższych. Zagraniczni turyści decydowali się zaś na spędzenie okresu noworocznego w magicznym Krakowie.” – powiedział Radosław Włoszek, Prezes Zarządu Kraków Airport.

W tym roku wszystko jest inaczej, rok 2020 zostanie w naszej pamięci jako czas obostrzeń i ograniczeń, uniemożliwiających swobodne podróżowanie. Jesteśmy jednak przekonani, że potwierdzą się niezależne badania organizacji lotniczych takich jak IATA czy ACI, z których wynika, że pasażerowie po uspokojeniu sytuacji związanej z pandemią, będą korzystać z podróży lotniczych, a ruch pasażerski będzie sukcesywnie wzrastał. Proces odnowy opierać się będzie na współpracy pomiędzy całą branżą, organizacjami turystyczni, państwami, tak by powstały wspólne, globalne procedury dla kwestii kluczowych w czasach pandemii i już po jej ustaniu. Wszystko po to, aby odbudować zaufanie do latania i podróży lotniczej.” – dodał Radosław Włoszek, Prezes Zarządu Kraków Airport.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCountry-by-Country (CbC) – raportowanie według krajów
Następny artykułHomo sapiens – homo gapięs?