W listopadzie z usług krakowskiego lotniska skorzystało 60 015 pasażerów.
Łącznie od początku 2020 roku w Kraków Airport obsłużono 2 516 503 pasażerów, czyli o 5,18 mln mniej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
„W Kraków Airport każdego roku już od końca listopada można było odczuwać radosną atmosferę zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. Do domu powracali Polacy mieszkający za granicą, by spędzić święta w gronie najbliższych. Zagraniczni turyści decydowali się zaś na spędzenie okresu noworocznego w magicznym Krakowie.” – powiedział Radosław Włoszek, Prezes Zarządu Kraków Airport.
„W tym roku wszystko jest inaczej, rok 2020 zostanie w naszej pamięci jako czas obostrzeń i ograniczeń, uniemożliwiających swobodne podróżowanie. Jesteśmy jednak przekonani, że potwierdzą się niezależne badania organizacji lotniczych takich jak IATA czy ACI, z których wynika, że pasażerowie po uspokojeniu sytuacji związanej z pandemią, będą korzystać z podróży lotniczych, a ruch pasażerski będzie sukcesywnie wzrastał. Proces odnowy opierać się będzie na współpracy pomiędzy całą branżą, organizacjami turystyczni, państwami, tak by powstały wspólne, globalne procedury dla kwestii kluczowych w czasach pandemii i już po jej ustaniu. Wszystko po to, aby odbudować zaufanie do latania i podróży lotniczej.” – dodał Radosław Włoszek, Prezes Zarządu Kraków Airport.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS