Mając za podstawę kulturę korporacyjną otwartą na zmiany, PeopleForce wykształciło pewne cechy, które napędzają sukces firmy na nowych rynkach i pozwalają jej zwinnie działać w środowisku pełnym wyzwań. Rozłóżmy tę historię na czynniki pierwsze i sprawdźmy, z czego wynikają imponujące osiągnięcia PeopleForce.
Automatyzacja daje wolność
Według McKinsey Global Institute można zautomatyzować 57% zadań managerów HR. Zapier podaje jeszcze bardziej zaskakujące dane – 94% ankietowanych pracowników małych i średnich firm twierdzi, że wykonuje te same rutynowe zadania. Z kolei 9 na 10 uważa, że automatyzacja ułatwia codzienną pracę i polepsza doświadczenia pracownicze. To powody, dla których rynek technologii HR musi ewoluować i oferować coraz doskonalsze rozwiązania – przede wszystkim te typu „all-in-one”, oparte na chmurze, zapewniające większy komfort użytkownikom. Kiedy użytkownik oddeleguje platformie HR powtarzalne zadania, będzie mógł skoncentrować się na rozwoju zespołu, poprawie jakości firmowej kultury, zwiększaniu wydajności i identyfikacji czynników blokujących pracę.
Automatyzacja daje wolność i pozwala skupić się na tym, co ważne. Jednocześnie pozwala zachować kontrolę, ponieważ pracownicy mogą śledzić wszystkie procesy za pośrednictwem platformy HR.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS