Już w sobotę rusza 111. edycja Tour de France, największego kolarskiego wyścigu świata. Tegoroczna “Wielka Pętla” będzie miała polski akcent. Oficjalnym partnerem wydarzenia została Grupa InPost.
Prezes i założyciel InPost, Rafał Brzoska, podkreśla znaczenie tego partnerstwa: “W tym roku po raz pierwszy jesteśmy jako Grupa InPost oficjalnym partnerem tego kultowego wyścigu kolarskiego, który jest także największym corocznym wydarzeniem sportowym na świecie. Partnerstwo Grupy InPost z Tour de France jest wyrazem naszego biznesowego podejścia do obecności na kolejnych europejskich rynkach. Francja, obok Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoch, jest jednym z kluczowych rynków dla Grupy InPost. Nasza obecność na TdF pomoże zwiększyć świadomość francuskich oraz włoskich konsumentów i sprzedawców internetowych na temat najlepszych w swojej klasie rozwiązań w zakresie dostaw e-commerce. Kolarstwo promuje wartości takie jak ekologiczny transport, pasja do rywalizacji i oczywiście szybkość. W InPost są to wartości, które realizujemy każdego dnia.”
Tegoroczna edycja Tour de France ma szczególne znaczenie historyczne. Po raz 26. wyścig rozpocznie się poza granicami Francji, a po raz pierwszy w historii gospodarzem Grand Départ będą Włochy. Zawody rozpoczną się we Florencji, a pierwsze trzy etapy zostaną rozegrane na włoskiej ziemi. Zakończenie wyścigu, tradycyjnie organizowane w Paryżu, w tym roku odbędzie się w malowniczej Nicei.
Michał Kwiatkowski, polski kolarz z dwoma etapowymi zwycięstwami w Tour de France na swoim koncie, nie kryje dumy z polskiego akcentu w tegorocznym wyścigu. “Za każdym razem napawa mnie bardzo mocną dumą, jeżeli widzę na trasie Tour de France polskich kibiców czy polskie media, a w tym roku jeszcze bardziej będę dumny z tego powodu, że Grupa InPost jest partnerem wyścigu. Polska przyjeżdża na Tour de France i próbujemy tam pokazać siebie, jakie mamy wartości, co reprezentujemy i co potrafimy. Mnie daje to dużo pewności siebie, dużo dumy. Cieszę się, że polska marka InPost będzie tam i będzie chciała zaznaczyć swoją obecność.”
Grupa InPost jest liderem w dostawach OOH (out-of-home) na kluczowych europejskich rynkach, w tym we Francji i krajach Beneluksu, gdzie działa pod marką Mondial Relay. Partnerstwo z Tour de France to nie tylko prestiż, ale także okazja do promocji e-commerce na tych rynkach.
Tour de… InPost?
W ramach kampanii aktywacyjnej związanej z Tour de France, InPost organizuje w Polsce wyzwanie “Tour de InPost” we współpracy z aplikacją Strava. Uczestnicy, podzieleni na dwie grupy, będą musieli przejechać określoną liczbę kilometrów w określonym czasie. Nagrody obejmują wyjątkowe rowery InPost przygotowane we współpracy z Decathlonem oraz spotkania z Michałem Kwiatkowskim.
Dzięki tym działaniom InPost promuje kolarstwo, zdrowy tryb życia oraz aktywność fizyczną wśród Polaków, jednocześnie podkreślając swoją obecność na międzynarodowej arenie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS