A A+ A++

Już w sobotę rusza 111. edycja Tour de France, największego kolarskiego wyścigu świata. Tegoroczna “Wielka Pętla” będzie miała polski akcent. Oficjalnym partnerem wydarzenia została Grupa InPost.

Startuje Tour de France. Jest mocny, polski akcent
/ InPost

Prezes i założyciel InPost, Rafał Brzoska, podkreśla znaczenie tego partnerstwa: “W tym roku po raz pierwszy jesteśmy jako Grupa InPost oficjalnym partnerem tego kultowego wyścigu kolarskiego, który jest także największym corocznym wydarzeniem sportowym na świecie. Partnerstwo Grupy InPost z Tour de France jest wyrazem naszego biznesowego podejścia do obecności na kolejnych europejskich rynkach. Francja, obok Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoch, jest jednym z kluczowych rynków dla Grupy InPost. Nasza obecność na TdF pomoże zwiększyć świadomość francuskich oraz włoskich konsumentów i sprzedawców internetowych na temat najlepszych w swojej klasie rozwiązań w zakresie dostaw e-commerce. Kolarstwo promuje wartości takie jak ekologiczny transport, pasja do rywalizacji i oczywiście szybkość. W InPost są to wartości, które realizujemy każdego dnia.”

Tegoroczna edycja Tour de France ma szczególne znaczenie historyczne. Po raz 26. wyścig rozpocznie się poza granicami Francji, a po raz pierwszy w historii gospodarzem Grand Départ będą Włochy. Zawody rozpoczną się we Florencji, a pierwsze trzy etapy zostaną rozegrane na włoskiej ziemi. Zakończenie wyścigu, tradycyjnie organizowane w Paryżu, w tym roku odbędzie się w malowniczej Nicei.

Michał Kwiatkowski, polski kolarz z dwoma etapowymi zwycięstwami w Tour de France na swoim koncie, nie kryje dumy z polskiego akcentu w tegorocznym wyścigu. “Za każdym razem napawa mnie bardzo mocną dumą, jeżeli widzę na trasie Tour de France polskich kibiców czy polskie media, a w tym roku jeszcze bardziej będę dumny z tego powodu, że Grupa InPost jest partnerem wyścigu. Polska przyjeżdża na Tour de France i próbujemy tam pokazać siebie, jakie mamy wartości, co reprezentujemy i co potrafimy. Mnie daje to dużo pewności siebie, dużo dumy. Cieszę się, że polska marka InPost będzie tam i będzie chciała zaznaczyć swoją obecność.”

Grupa InPost jest liderem w dostawach OOH (out-of-home) na kluczowych europejskich rynkach, w tym we Francji i krajach Beneluksu, gdzie działa pod marką Mondial Relay. Partnerstwo z Tour de France to nie tylko prestiż, ale także okazja do promocji e-commerce na tych rynkach.

Tour de… InPost?

W ramach kampanii aktywacyjnej związanej z Tour de France, InPost organizuje w Polsce wyzwanie “Tour de InPost” we współpracy z aplikacją Strava. Uczestnicy, podzieleni na dwie grupy, będą musieli przejechać określoną liczbę kilometrów w określonym czasie. Nagrody obejmują wyjątkowe rowery InPost przygotowane we współpracy z Decathlonem oraz spotkania z Michałem Kwiatkowskim.

Dzięki tym działaniom InPost promuje kolarstwo, zdrowy tryb życia oraz aktywność fizyczną wśród Polaków, jednocześnie podkreślając swoją obecność na międzynarodowej arenie.

Źródło:Informacja prasowa

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzy elektrostymulacja w treningu siłowym może zastąpić tradycyjne ćwiczenia?
Następny artykułBend rozwiewa nadzieje odnośnie Days Gone 2 i zapewnia, że pracuje nad czymś nowym