Start-up, który od 2019 r. buduje wspólnie z Maciejem Ciołkiem, oferuje firmom w modelu SaaS narzędzie do usprawniania komunikacji z klientami. Jego oprogramowanie wykorzystuje autorski silnik AI, który identyfikuje powtarzające się pytania i automatyzuje odpowiedzi na nie, a do tego dostarcza zespołom obsługi klienta informacje pozwalające rozwiązywać bardziej złożone problemy. I jest w tym skuteczny. Start-up informuje, że automatyzuje od 60 do 95 proc. wszystkich zapytań, pozwala firmom zaoszczędzić średnio dwie godzinny czasu pracy dziennie ich agentów, a klienci spółki notują 12-procentowy wzrost satysfakcji konsumentów.
Z Zowie na podbój świata
Podwaliny pod Zowie powstały już w 2016 r., kiedy Maja Schaefer i Maciej Ciołek postanowili założyć swój pierwszy biznes – software house Codeheroes. Potem Ciołek skupił się na rozwoju firmy usługowej, a Schaefer zaczęła pracować nad Chatbotize, czyli platformą do budowania chatbotów. A po jakimś czasie oboje skupili swoją uwagę na tej firmie, która pod zmienioną nazwą – Zowie – zaczęła pracować nad produktem do automatyzacji obsługi klienta.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS