A A+ A++

Start-up, który od 2019 r. buduje wspólnie z Maciejem Ciołkiem, oferuje firmom w modelu SaaS narzędzie do usprawniania komunikacji z klientami. Jego oprogramowanie wykorzystuje autorski silnik AI, który identyfikuje powtarzające się pytania i automatyzuje odpowiedzi na nie, a do tego dostarcza zespołom obsługi klienta informacje pozwalające rozwiązywać bardziej złożone problemy. I jest w tym skuteczny. Start-up informuje, że automatyzuje od 60 do 95 proc. wszystkich zapytań, pozwala firmom zaoszczędzić średnio dwie godzinny czasu pracy dziennie ich agentów, a klienci spółki notują 12-procentowy wzrost satysfakcji konsumentów.

Z Zowie na podbój świata

Podwaliny pod Zowie powstały już w 2016 r., kiedy Maja Schaefer i Maciej Ciołek postanowili założyć swój pierwszy biznes – software house Codeheroes. Potem Ciołek skupił się na rozwoju firmy usługowej, a Schaefer zaczęła pracować nad Chatbotize, czyli platformą do budowania chatbotów. A po jakimś czasie oboje skupili swoją uwagę na tej firmie, która pod zmienioną nazwą – Zowie – zaczęła pracować nad produktem do automatyzacji obsługi klienta.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUniwersytet Śląski przechodzi na zajęcia zdalne. Sesja egzaminacyjna też w takim trybie
Następny artykułKolejne ostrzeżenie dla seniorów. Bądźmy ostrożni i nie ufajmy takim telefonom