A A+ A++

Firmy, które biorą udział w naszej akcji “Start Up? Print Up!” poprosiliśmy, by opowiedziały czym się zajmują, co robią i do czego przydaje się im drukarka marki Epson. Po agencji interaktywnej przyszedł czas na fundację “Ładniej”, która zajmuje się m.in. upiększaniem przestrzeni publicznej.

Fundacja ciągle jest jeszcze w powijakach, przed nami mnóstwo papierkowej roboty, kolejne wnioski i dokumenty, które należy wydrukować, wypełnić i złożyć w we właściwym urzędzie. Jest tego sporo. Do tej pory obywaliśmy się bez drukarki, więc wizyty w pobliskim punkcie ksero były stałym punktem dnia.

Dlaczego nie kupiliśmy urządzenia, skoro jak sprawdzałam nie kosztuje ono worka monet? Nie wiem – mówi nam Dorota Jankowska, odpowiedzialna w „Ładniej” nie tylko za artystyczną stronę przedsięwzięcia, ale i żmudną papierkową robotę.

Może po prostu zawsze są pilniejsze wydatki, a usługi druku i kopiowania wydają się niedrogie. Pozornie. Bo gdy podliczę, to okazuje się, że zdecydowanie … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUOKiK podniósł limit karania. To efekt nieprecyzyjnych przepisów
Następny artykułMotorbiking to Everest: Landslides, monsoons and altitude