Od poniedziałku, 5 września br.
Starostwo Powiatowe w Kłodzku rozpoczyna ankietowe badanie
satysfakcji klientów. Potrwa do 30 września, a przeprowadzone
zostanie w kłodzkim urzędzie oraz w oddziałach zamiejscowych w
Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie.
Podobnie jak w ubiegłych latach, celem
badania będzie sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów
Starostwa Powiatowego w Kłodzku w odniesieniu do jakości
świadczonych usług. Prowadzone będzie za pośrednictwem ankiet
papierowych dostępnych w urzędzie w Kłodzku oraz oddziałach
zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie oraz poprzez
ankietę on-line na stronach internetowych powiatu.
Badanie satysfakcji klientów
przeprowadzane jest przez powiat już kolejny raz. Na podstawie
wyników ubiegłorocznej ankiety urząd wdrożył w swoich urzędach
usprawnienia, które wskazywane były przez klientów w ubiegłym
roku – m.in. część wydziałów Starostwa została przeniesiona
do nowej siedziby przy ul. Wyspiańskiego, a w głównym budynku przy
ul. Okrzei wydzielony został na parterze pokój z przeznaczeniem do
obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – w tym osób z
niepełnosprawnością ruchową uniemożliwiającą obsługę
bezpośrednio w wydziale.
red. (inf. Starostwo Powiatowe w Kłodzku)
ZOBACZ TEŻ:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS