A A+ A++

Od poniedziałku, 5 września br.
Starostwo Powiatowe w Kłodzku rozpoczyna ankietowe badanie
satysfakcji klientów. Potrwa do 30 września, a przeprowadzone
zostanie w kłodzkim urzędzie oraz w oddziałach zamiejscowych w
Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie.

Podobnie jak w ubiegłych latach, celem
badania będzie sprawdzenie stopnia satysfakcji i oczekiwań klientów
Starostwa Powiatowego w Kłodzku w odniesieniu do jakości
świadczonych usług. Prowadzone będzie za pośrednictwem ankiet
papierowych dostępnych w urzędzie w Kłodzku oraz oddziałach
zamiejscowych w Bystrzycy Kłodzkiej i Nowej Rudzie oraz poprzez
ankietę on-line na stronach internetowych powiatu.

Badanie satysfakcji klientów
przeprowadzane jest przez powiat już kolejny raz. Na podstawie
wyników ubiegłorocznej ankiety urząd wdrożył w swoich urzędach
usprawnienia, które wskazywane były przez klientów w ubiegłym
roku – m.in. część wydziałów Starostwa została przeniesiona
do nowej siedziby przy ul. Wyspiańskiego, a w głównym budynku przy
ul. Okrzei wydzielony został na parterze pokój z przeznaczeniem do
obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – w tym osób z
niepełnosprawnością ruchową uniemożliwiającą obsługę
bezpośrednio w wydziale.

red. (inf. Starostwo Powiatowe w Kłodzku)


ZOBACZ TEŻ:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Jakiż to chłopiec piękny i młody? Jaka to obok dziewica?”, czyli Narodowe Czytanie w Oleśnickiej Bibliotece Publicznej [AKTUALIZACJA]
Następny artykułCiało kobiety w zaparkowanym aucie na Bielanach. Na miejscu pracował prokurator