A A+ A++

Bethesda potwierdziła wiadomość, o którą od wczoraj dopytywali fani serii Fallout oraz The Elder Scrolls. W Starfieldzie otrzymamy możliwość podejmowania wielu kluczowych wyborów podczas dialogów, ale nigdy nie usłyszymy głosu bohatera.

Wczoraj Bethesda zaprezentowała pierwszy gameplay z Starfielda, który pozwolił graczom spojrzeć na kilka systemów oraz mechanik. W grze nie zabraknie strzelania, współpracy z towarzyszem-robotem, zbierania surowców, budowania bazy czy też latania statkiem kosmicznym.

Bethesda potwierdziła także bardzo rozbudowany edytor postaci, ale okazuje się, że deweloperzy nie zdecydowali się na przygotowanie kilku głosów, które moglibyśmy wybrać podczas projektowania postaci. Po prostu główny bohater nie będzie mówił.

„Tak, dialog w @StarfieldGame jest [prezentowany] w pierwszej osobie, a twoja postać nie ma głosu”.

Bethesda w zeszłym roku potwierdziła, że do opracowania japońskiej wersji językowej zatrudniono ponad 300 aktorów, którzy przygotowali ponad 150 000 linii dialogowych – to znacznie więcej niż w czwartym Falloucie (111 000) i Skyrimie (60 000).

W przypadku polskiej wersji językowej możemy liczyć na napisy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHumankind z oceną ESRB na Nintendo Switch
Następny artykułElektryczne rowery. Ile kosztują i co oferują?