W nowej roli będzie odpowiedzialny za strategiczne wsparcie kluczowych klientów agencji, skupiając się na tworzeniu innowacyjnych strategii, które łączą różnorodne kanały komunikacji w modelu omnichannel. Jego zadaniem będzie opracowywanie rozwiązań opartych na szerokiej bazie danych analitycznych oraz benchmarkach, co ma na celu budowanie trwałych relacji między markami a konsumentami.
Biegalski swoją karierę rozpoczął w Wavemaker, gdzie zajmował się planowaniem kampanii medialnych zarówno online, jak i offline dla marek takich jak Nivea, IKEA oraz Netflix. W 2017 roku dołączył do zespołu Havas Media, początkowo pracując w dziale obsługi klienta, gdzie był odpowiedzialny za kontakt z klientami takimi jak Emirates i Bank BNP Paribas. Następnie, przeniósł się do działu intelligence, gdzie odpowiadał za tworzenie strategii mediowych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji.
Nowe wyzwania w Starcom umożliwią mu dalszy rozwój w obszarze strategii i innowacji, a także kontynuowanie pracy nad efektywnymi rozwiązaniami, które pomogą markom w jeszcze lepszym dotarciu do swoich odbiorców.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS