A A+ A++

Wartość wydatków reklamowych wzrosła o 2,9% r/r do 6,9 mld zł po dziewięciu miesiącach 2019 r., wynika z raportu agencji mediowej Starcom. Dynamika wzrostu przyspieszyła z 0,1% w I kw. do 6,3% w III kw. Starcom podtrzymuje prognozy, że rynek reklamy w Polsce zakończy 2019 rok wzrostem w przedziale od 3 do 3,5%.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUczniowie na warsztatach u seniorów
Następny artykuł8 potraw z żółtym serem na każdą porę dnia