Wczoraj, 1 sierpnia (17:27)
Massive Entertainment w pracach nad Star Wars: Outlaws inspirowało się co najmniej kilkoma grami, ale jak przyznał Julian Gerighty, dyrektor kreatywny, najwięcej inspiracji czerpał z Ghost of Tsushima. A z jakich jeszcze gier czerpał pomysły zespół odpowiedzialny za pierwszą w historii grę wideo w uniwersum “Star Wars”, której akcja rozgrywa się w prawdziwie otwartym świecie.
W skrócie:
- Julian Gerighty, dyrektor kreatywny Star Wars: Outlaws, najbardziej inspirował się Ghost of Tsushima.
- Gra czerpie inspiracje również z Assassin’s Creed: Odyssey oraz Red Dead Redemption, łącząc różne elementy z tych tytułów.
- Star Wars: Outlaws zadebiutuje 30 sierpnia, w wersjach na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S.
Julian Gerighty wyjaśnił, że choć w Star Wars: Outlaws widać podobieństwa do innych przebojów Ubisoftu, takich jak Assassin’s Creed: Odyssey, największą inspiracją była dla niego Ghost of Tsushima. “To, co najbardziej podobało mi się w Ghost of Tsushima, to czystość w realizacji fantazji gracza i naprawdę głębokie zanurzenie w niej” – powiedział Gerighty w wywiadzie dla serwisu GamesRadar. Przyznał, że gra Sucker Punch Productions tworzy opowieść, która współgra ze światem oraz postaciami.
Assassin’s Creed: Odyssey też miało duży wpływ na rozwój Star Wars: Outlaws. Gerighty często kontaktował się z członkami zes … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS