A A+ A++

Od 28 grudnia działa już strona https://kolejka.stalowowolski.pl, poprzez którą można rezerwować wizyty w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli. System umożliwia klientom umawianie się na konkretny dzień i godzinę.

System elektronicznej rezerwacji wizyt ma za zadanie usprawnić proces obsługiwania klientów. Dzięki wprowadzeniu go, mieszkańcy nie będą musieli ustawiać się w kolejkach
i narażać się na oczekiwanie w dużej grupie osób. Teraz wystarczy, że zainteresowana osoba zarezerwuje termin przez Internet i zjawi się w urzędzie w określonym dniu i godzinie.

Jak zarezerwować wizytę w Wydziale Komunikacji?

Przypomnijmy: najpierw, warto zapoznać się z procedurą załatwiania sprawy opisaną w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Stalowowolskiego i skompletować wszystkie niezbędne dokumenty. Następnie, zainteresowany musi wejść na stronę internetową https://kolejka.stalowowolski.pl, podać swoje dane osobowe – imię i nazwisko oraz adres e-mail bądź numer telefonu komórkowego, a na koniec wybrać któryś z dostępnych terminów. Po dokonaniu rezerwacji, na podany adres e-mail bądź numer telefonu, mieszkaniec otrzyma potwierdzenie wraz z numerem zgłoszenia. Ów numer zgłoszenia będzie niezbędny, gdy przybędziemy do starostwa na umówioną wizytę.

– To dlatego, że przywołanie do obsługi następuje poprzez wyświetlenie na monitorach umieszczonych w urzędzie właśnie tego numeru zgłoszenia, który otrzymaliśmy rezerwując wizytę. Obok numeru, na monitorach będzie wyświetlał się również numer stanowiska, do którego trzeba się zgłosić – tłumaczy Krzysztof Żminda, naczelnik Wydziału Komunikacji w stalowowolskim Starostwie Powiatowym. Istotne jest to, że do każdej sprawy załatwianej w Wydziale Komunikacji, należy mieć dokonaną oddzielną rezerwację wizyty. Stąd też, w przypadku gdy chcemy jednego dnia zarejestrować np. dwa pojazdy, powinniśmy zarezerwować wizytę na dwie oddzielne sprawy.

W przypadku niestawienia się w wyznaczonym dniu i godzinie, wizyta zostanie anulowana. Aby załatwić sprawę, należy ponownie umówić się na kolejny termin. Zachęcamy jednak, aby informować nas wcześniej o rezygnacji z umówionej wizyty, dzięki czemu zwolniony termin będzie mógł zostać wykorzystany przez innego mieszkańca. Odwołać wizytę można na trzy sposoby: klikając w link „Anuluj wizytę”, który otrzymamy pocztą e-mail podczas dokonywania rezerwacji, poprzez stronę https://kolejka.stalowowolski.pl, bądź telefonicznie, dzwoniąc na numery tel. 576 164 126 lub 576 164 824.
Co ważne, na te same numery telefonu mogą kontaktować się również te osoby, które nie mają możliwości samodzielnie zarezerwować wizyty z przyczyn technicznych, np. nie mają komputera bądź dostępu do Internetu. W takim przypadku można właśnie zadzwonić na wskazane numery, bądź zgłosić się osobiście. Wtedy urzędnik zarezerwuje wizytę w imieniu petenta.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowe Miasto żegna się ze Strażą Miejską
Następny artykułStalowa Wola: Trwa nabór w ramach programu dotacyjnego „Niepodległa” na 2021 rok