A A+ A++

Od 30 stycznia. na kolejnych peronach – 4 i 5 działają nowe windy, które umożliwiają lepszy dostęp do kolei pasażerom z ciężkim bagażem, wózkami dziecięcymi i z ograniczoną możliwością poruszania się. W ubiegłym roku windy zostały udostępnione także na zmodernizowanych peronach 6, 7 i 8.

Na stacji Warszawa Zachodnia przebudowywane są perony 1, 2 i 3. Pod nimi wykonawca poszerza przejście podziemne – nad nimi budowana jest wiata z panelami fotowoltaicznymi. Ostatecznych kształtów nabiera nowa hala dworca od strony ulicy Tunelowej. Przebudowywane są tory, rozjazdy, sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Ten etap prac skończy się w czerwcu 2024 r.

Od czerwcowej korekty rozkładu jazdy, podróżni w pełni skorzystają ze wszystkich zmodernizowanych peronów, które będą przykryte nowym zadaszeniem. Będzie system dynamicznej informacji pasażerskiej oraz rozwiązania dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się ułatwiające dostęp do pociągów. Bezpieczne zarządzanie ruchem kolejowym zapewnią nowoczesne urządzenia i systemy komputerowe.

Termin zakończenia prac prowadzonych w kolejowej części przejścia podziemnego, przewidziano w grudniu 2024 r.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: [email protected] lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPodsumowanie działania Sztabu Gminy Kościelisko (zdjęcia)
Następny artykułChciał ostrzec kierowców przed policją. Sam stracił prawo jazdy