A A+ A++

Netflix chce nie tylko wyreżyserowany „Squid Game”, ale stawia także na produkcję z uczestnikami. Zapowiedziano prace nad reality show, w której wystąpi aż 456 graczy, którzy zmierzą się w serii zróżnicowanych wyzwań.

Netflix kilka dni temu zapowiedział 2. sezon „Squid Game”, a teraz potwierdzono kolejną propozycję związaną z tym IP. Platforma zamówiła 10 odcinkowy „Squid Game: The Challenge”, w którym uczestnicy zawalczą o pulę nagród wynoszącą 4,56 mln dolarów – według przedstawionych informacji jest to „największa nagroda pieniężna w serialu reality”.

W „Squid Game: The Challenge” wystąpi aż 456 graczy, którzy zmierzą się w zadaniach inspirowanych „Squid Game”, ale autorzy obiecują także przygotowanie kilku nowych konkurencji. Już trwają castingi.

Produkcja będzie kręcona w Wielkiej Brytanii i scenariusz do projektu powstał już we wrześniu 2021 roku – firma chce „śledzić losy 456 zdesperowanych uczestników, którzy rywalizują ze sobą w tajemniczej i śmiertelnie niebezpiecznej grze o przetrwanie, obejmującej wiele partii gier z dzieciństwa”.

Na pierwsze materiały z „Squid Game: The Challenge” przyjdzie nam zaczekać, ale jak widać Netflix chce wykorzystać popularne IP, by zachęcić widzów do oglądania kolejnych produkcji.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowa koalicja w Europie z Polską przeciw Francji i Niemcom? „Ten pomysł może być na serio”
Następny artykułPrezydent miasta: Już mamy wzrost cen gazu na poziomie 200 proc.