Dziś w Perle pracuje ponad 570 osób, a w ciągu w ostatnich czterech lat, czyli w okresie kryzysu branży piwowarskiej, zatrudnienie wzrosło tam o 9 proc.
O pomysłach na przetrwanie trudnego okresu dla branży opowiada Dyrektor Generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. Andrzej Rutkowski
Jacek Brzuszkiewicz: Jaki był rok 2023 dla Perły?
Andrzej Rutkowski: – Na pewno był rokiem pełnym wyzwań. Dla całej naszej branży był najgorszym na przestrzeni ostatnich lat. Według firmy NielsenIQ sprzedaż piwa spadła o 6,9 proc. w porównaniu z 2022 r., a trzeba pamiętać, że rynek spada od roku 2019. Polacy kupują mniej złocistego trunku, ponieważ z uwagi na inflację i rosnące koszty życia rezygnują z wydatków, które w domowych budżetach nie znajdują się na liście podstawowych potrzeb.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS