Wczoraj, 23 lipca (16:32)
Pamiętamy doskonale okres, w którym gry wideo w postaci cyfrowej dopiero raczkowały. Większość graczy mówiła wtedy: “chcę mieć grę w pudełku na półce, a nie na czyimś serwerze”. Od tamtej pory sytuacja uległa drastycznej zmianie.
W skrócie:
- Capcom nie zamierza rezygnować z produkcji fizycznych wersji gier pomimo rosnącej popularności sprzedaży cyfrowej.
- Firma przewiduje, że w bieżącym roku finansowym sprzedaż cyfrowa osiągnie 93%.
- Pomimo przewagi cyfrowych wersji, fizyczne kopie gier nadal są ważne dla znacznej liczby użytkowników.
Dzisiaj zdecydowana większość graczy sięga po cyfrowe kopie, a niektóre tytuły trafiają na rynek tylko w takiej postaci. Nawet takie przeboje, jak Baldur’s Gate 3 czy Alan Wake 2 (chociaż po pewnym czasie zaoferowano graczom także ich pudełkowe wydania). Ale pomimo tego niektóre firmy nie zamierzają wycofywać się z produkcji fizycznych egzemplarzy. Jedną z nich jest Capcom.
Pomimo że 90% sprzedaży Capcomu stanowią obecnie gry w wersji cyfrowej, japońska firma zapowiedziała, że nie planuje zaprzestać produkcji pudełkowych wydań. Podczas 45. zwyczajnego walnego zgromadzenia akcjonariuszy zapytano przedstawicieli Capcomu o przyszłość produkcji gier w formie fizycznej, zwłaszcza w obliczu rosnącej dominacji sprzedaży cyfrowej. Capcom odpowiedział, że nie planuje zaprzestania produkcji fizycznych nośników, ponieważ znacząca liczba użytkowników … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS