A A+ A++

Pamiętamy doskonale okres, w którym gry wideo w postaci cyfrowej dopiero raczkowały. Większość graczy mówiła wtedy: “chcę mieć grę w pudełku na półce, a nie na czyimś serwerze”. Od tamtej pory sytuacja uległa drastycznej zmianie.

W skrócie:

  • Capcom nie zamierza rezygnować z produkcji fizycznych wersji gier pomimo rosnącej popularności sprzedaży cyfrowej.
  • Firma przewiduje, że w bieżącym roku finansowym sprzedaż cyfrowa osiągnie 93%.
  • Pomimo przewagi cyfrowych wersji, fizyczne kopie gier nadal są ważne dla znacznej liczby użytkowników.

Dzisiaj zdecydowana większość graczy sięga po cyfrowe kopie, a niektóre tytuły trafiają na rynek tylko w takiej postaci. Nawet takie przeboje, jak Baldur’s Gate 3 czy Alan Wake 2 (chociaż po pewnym czasie zaoferowano graczom także ich pudełkowe wydania). Ale pomimo tego niektóre firmy nie zamierzają wycofywać się z produkcji fizycznych egzemplarzy. Jedną z nich jest Capcom.

Pomimo że 90% sprzedaży Capcomu stanowią obecnie gry w wersji cyfrowej, japońska firma zapowiedziała, że nie planuje zaprzestać produkcji pudełkowych wydań. Podczas 45. zwyczajnego walnego zgromadzenia akcjonariuszy zapytano przedstawicieli Capcomu o przyszłość produkcji gier w formie fizycznej, zwłaszcza w obliczu rosnącej dominacji sprzedaży cyfrowej. Capcom odpowiedział, że nie planuje zaprzestania produkcji fizycznych nośników, ponieważ znacząca liczba użytkowników … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNietypowa lokalizacja superoesu
Następny artykułPoparzył twarz przy obsłudze kombajnu. Policyjna eskorta pomogła szybko dotrzeć do szpitala