A A+ A++

InPost w odpowiedzi na potrzeby klientów w czasie pandemii koronawirusa już wprowadził kilka modyfikacji do swoich usług paczkomatowych, np. aplikację mobilną do bezdotykowego odbierania i nadawania paczek czy możliwość ich nadawania i odbierania przez skanowanie kodu od razu po podejściu do paczkomatu, bez konieczności dotykania panelu. Teraz zaś idzie o krok dalej, a mianowicie stawia specjalne paczkomaty, w których będzie można załatwić sporo spraw urzędowych, np. w znienawidzonych przez większość z nas urzędach komunikacji, które słyną z długich kolejek. 

Usługa docelowo znaleźć ma zastosowanie w całym kraju, ale jako pierwszy na jej wprowadzenie zdecydował się Prezydent Gorzowa Wielkopolskiego: – (…) jako pierwszy stwierdził, że to jest świetny pomysł i rozwiązanie obecnych bolączek. Szybko stworzyliśmy maszyny skonfigurowane pod potrzeby miast i przygotowaliśmy usługę InPost Urząd24, która znacznie ułatwi obieg dokumentów między urzędem a mieszkańcami. Pierwsze dedykowane paczkomaty oznaczone herbem miasta właśnie zostały postawione w Gorzowie Wielkopolskim – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

Co więcej, aby maksymalnie ułatwić mieszkańcom ten proces w czasie pandemii, możemy korespondencję urzędową nadać z każdego paczkomatu, a firma samodzielnie przeniesie ją do jednego z tych urzędowych skąd trafi już do urzędu. A o jaką korespondencję konkretnie chodzi? Na pierwszy ogień poszedł wspomniany Wydział Komunikacji, więc przez paczkomat możemy zarejestrować zakupiony pojazd, zgłosić sprzedaż lub złomowanie auta, złożyć wniosek o wymianę dokumentów, dowód rejestracyjny, kartę pojazdu, tablice rejestracyjne czy pozwolenia czasowe.

Mówiąc krótko, jesteśmy w stanie w ten sposób zaoszczędzić mnóstwo czasu, a do tego załatwić formalności bez konieczności kontaktu z innymi interesantami, urzędnikiem czy nawet kurierem. Warto jeszcze podkreślić, że dostęp do paczkomatów jest możliwy przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, koszt nadania przesyłki to 5,99 PLN, a jej maksymalne wymiary to 3 x 25 x 55 cm.Żeby skorzystać z usługi należy udać się na stronę Urząd24, gdzie przygotujemy dokumenty, wypełnimy formularz dostawy i pobierzemy etykietę do wydrukowania i przyklejenia na przesyłkę. 

Źródło: GeekWeek.pl/InPost

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKomunikat meteorologiczny z godz. 06:29 dnia 08.04.2020
Następny artykułRynek kart graficznych powinien odżyć w drugiej połowie 2020 roku