A A+ A++
Zakupy przez internet są, niestety, obarczone ryzykiem, w jakim stanie dotrze przesyłka, bo chociaż wydawałoby się, że powinna być nienaruszona, w rzeczywistości bywa inaczej. Przekonał się o tym nasz czytelnik, od którego otrzymaliśmy następującego maila:

„Ostatnio dziękujemy za pracę w czasie pandemii różnym grupom zawodowym. Wydawałoby się, że kurierzy też powinni być w tej grupie. Niestety, nie wszyscy zasługują na takie podziękowania. We wtorek miałem okazję zobaczyć przy paczkomatach „obrazek”, który wprawił mnie w osłupienie: paczki zostały po prostu wyrzucone z samochodu na ziemię, byle jak, bez zastanowienia się, że ktoś na nie czeka i chciałby je dostać w dobrym stanie. Ciekawe, czy gdyby zobaczył tę scenę przedstawiciel firmy kurierskiej szedłby w zaparte i próbował się wybronić z tego bałaganu… Bo wypadałoby powiedzieć: „Przepraszam, źle traktujemy paczki. Wiem, że to z naszej winy trafiają one do was coraz częściej zniszczone. Postaramy się przyjrzeć sprawie”. Niestety, moja paczka, którą odebrałem zaraz po weekendzie (rękawiczki) również była zniszczona”.

Facebook

Twitter

Pinterest

WhatsApp

Poprzedni artykułTysiące wniosków o pomoc. PUP ma co robić
Następny artykułSprzedaż biletów jak przed pandemią – kasy będą czynne dłużej
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOświęcim. Sytuacja epidemiologiczna w Oświęcimiu i gminach powiatu oświęcimskiego
Następny artykułPonad tona karmy dla wolnożyjących kotów