A A+ A++

Według UFG, sprzedawca usługi jeszcze przed zawarciem umowy ma obowiązek w sposób jasny i zrozumiały udzielić klientowi najważniejszych informacji o szczegółach wyjazdu, m.in. jego cenie, łącznie ze wszystkim opłatami i kosztami (w tym składce na TFG), zasadach dotyczących przedpłat, warunkach rozwiązania umowy, przepisach paszportowych, wizowych i sanitarnych.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW liście paschalnym prawosławny sobór biskupów życzy Ukraińcom “upragnionego pokoju”
Następny artykuł“Zapiski z wygnania” w zielonogórskim teatrze. W roli głównej Krystyna Janda