A A+ A++

Niebawem w Warszawie pojawi się nowy format sklepu od znanej sieci sportowej. Decathlon City to mniejsze oddziały ulokowane najczęściej w centrach dużych miast. W ich ofercie znajdziemy mniej bogaty asortyment, dostosowany do potrzeb klientów w danej lokalizacji.

Już kilka miesięcy temu, w rozmowie dla portalu PulsBiznesu, szef Decathlon Polska, Nils Swolkien, ogłosił, że w Polsce powoli zaczyna brakować miejsca na wielkopowierzchniowe sklepy sportowe. Dodał wówczas, że liczba nowo powstających oddziałów zostanie ograniczona.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, wkrótce w Warszawie otworzy się nowy format sklepu znanej sieci, czyli Decathlon City. Tego rodzaju placówki są już bardzo dobrze znane na zachodzie. Obecnie jego oddziały można znaleźć, np. w Belgii, Francji czy Hiszpanii. Pierwszy oddział Decathlon City w Polsce pojawi się w Warszawie, nieopodal stacji metra Politechnika. 

Decathlon City to forma sklepów należących do sieci Decathlon, znanej na całym świecie jako detalista sportowy oferujący szeroki wybór sprzętu, odzieży i akcesoriów sportowych. Decathlon City to mniejsze sklepy, które są zazwyczaj ulokowane w centrach miast lub na terenach o ograniczonej przestrzeni. Powierzchnia tego rodzaju oddziałów nie przekracza tysiąca metrów kw. Dla porównania, standardowe sklepy Decathlon mają około 6 tysięcy metrów kw.

Decathlon City oferuje klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów sportowych, wyłącznie w kilku dziedzinach sportu. To sprawia, że są one bardziej dostępne dla osób, które mieszkają lub pracują w dużych obszarach miejskich, gdzie skorzystanie z dużych sklepów sportowych wiąże się najczęściej z wyjazdem na obrzeża. Decathlon City może oferować produkty do różnych popularnych dyscyplin sportowych, w zależności od lokalizacji i potrzeb klientów.

Oficjalna informacja od Decathlon Polska, powinna pojawić się w drugiej połowie września. 

Marka Ubrania Do Oddania, we współpracy z Decathlon Polska, rozpoczyna pilotażowy projekt zbierania niepotrzebnych ubrań w sklepach Decathlon w Gdańsku oraz w Rumii. Wszystko po to, aby w kolejnym kroku dać im drugie życie.

W maju br. w Gazecie Wyborczej pojawił się arkusz maturalny z przykładowymi zadaniami egzaminacyjnymi z… wychowania fizycznego. To efekt akcji „Wprowadźmy WF na maturę” zainicjowanej przez Decathlon. Jak od kulis wyglądały przygotowania do tej kampanii?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMuzeum Bitwy pod Grunwaldem prezentuje odkrycia. I zapowiadają nowy sezon prac
Następny artykułDrużyny OSP rywalizowały w Ręcznie