Ekipa z Woking po słabym początku sezonu odzyskała tempo i obecnie plasuje się piątej pozycji w tabeli konstruktorów, jedynie cztery punkty za Alpine.
Na Grand Prix Belgii – pierwszy wyścig po wakacyjnej przerwie – McLaren przygotował duży pakiet aktualizacji.
W jego skład wchodzą m.in. tylne skrzydło o niskim oporze oraz położone niżej skrzydło odpowiadające za „rozprowadzenie” brudnego powietrza (tzw. beam wing). Wszystko to ma poprawić wydajność aerodynamiczną i pomóc na szybkim torze Spa-Francorchamps.
McLaren MCL36 technical detail
Photo by: Luke Smith
Zmiany zaszły również w pokrywie silnika. Obudowa jest mniejsza ze względu na niższe potrzeby związane z chłodzeniem. Modyfikacje nie ominęły dyfuzora – przeprojektowano tylną część podłogi, poprawiając właściwości aerodynamiczne. Podobny cel przyświecał przygotowaniu zmienionego kształtu owiewek przy przednim zawieszeniu oraz wingletów umieszczonych przy tylnych kołach.
McLaren MCL36 technical detail
Photo by: Luke Smith
W pierwszym treningu Daniel Ricciardo – żegnający się po sezonie z McLarenem – był siódmy. Lando Norris uzyskał trzynasty rezultat.
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS