A A+ A++

W ostatnich latach wiele miast w Polsce i na świecie prowadziły akcje zachęcająca do sprzątania odchodów po swoich pupilach. Brytyjska kampania, która jak jej twórcy mówią odniosła duży sukces reklamowana była plakatem dziecka bawiącego się psią kupą opatrzonym hasłem ” Dzieci wszystko wkładają do ust” – informuje Straż Miejska w Elblągu.

Na bilbordzie w Łodzi pojawił się wizerunek dziecka ubrudzonego brązową substancją z podpisem „Czekolada”. Później napis zmieniono na „To nie jest czekolada – Sprzątaj po swoim psie”.  W pobliżu bilbordu znalazły się też tabliczki „Uwaga Miny”.

W 2010 r. w Pruszczu Gdańskim kampania reklamowana była plakatami dziewczynki na wózku inwalidzkim – jej ręka i koła wózka wymazane były zwierzęcymi odchodami.

Kampaniom towarzyszą liczne hasła m. in. ” Zbierzmy się do kupy” “Przecież ludzie to nie głupki, niech sprzątają psie kupki”. Ile by haseł i plakatów nie wymyślił cel jest jeden.

Krecik z naszego plakatu jest uroczy, ale niesie przekaz, który każdy elblążanin posiadający pupila powinien zapamiętać:

Masz zwierzaka masz też obowiązki:

musisz sprzątać po nim z miejsc ogólnodostępnych,

musisz stosować się do zakazów wyprowadzania psów np. na plac zabaw przeznaczony dla dzieci,

musisz sprawować kontrolę nad zachowaniem zwierzęcia, aby nie było uciążliwe dla otoczenia.

Kto już widział nasz plakat? Sukcesywnie pojawia się on w różnych częściach miasta, a ulotki i woreczki na psie odchody rozdają sami strażnicy.

Straż Miejska w Elblągu

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDariusz Joński: “PiS nie słucha Polaków, to głębszy problem partii rządzącej”
Następny artykuł“Nie rób tego drugi raz”. Aktorka nie posłuchała. Małżeństwo z premierem zakończyło się w atmosferze skandalu