rozwiń ›
Lexus sprzedaje się w ciemno. SUV-y i hybrydy napędzają biznes
Lexus trzęsie polskim rynkiem. Od początku roku zarejestrowano już ponad 9,5 tys. samochodów tej japońskiej marki, czyli niemal 40 proc. więcej niż rok wcześniej. Aż 100 proc. kupujących zdecydowało się na auta z napędem zelektryfikowanym, czyli hybrydy, hybrydy plug-in oraz z samochody na prąd z baterii.
Biznes Japończyków w Polsce napędzają SUV-y i crossovery. Lexus NX z wynikiem ponad 3,6 tys. rejestracji jest najchętniej kupowanym autem tego producenta. Wśród top 10 samochodów premium zajmuje drugą lokatę. Skąd takie wzięcie?
Spala 4,2 l/100 km i 70 proc. czasu jeździ na prądzie. Lexus NX 450h+ hitem
Lexus stawia na nowoczesny design i sportowe wrażenia z jazdy. Stąd najmłodsza na rynku gama SUV-ów i crossoverów z wyższej półki. Metamorfozę Lexusa rozpoczął właśnie NX drugiej generacji. Nowa stylistyka pociągnęła za sobą cyfryzację, a ta rozlała się na kolejne modele. Szybkie multimedia teraz są powszechnie stosowane w całej gamie producenta. Jednocześnie NX 450h+ jako pierwsza hybryda plug-in Lexusa dostał misję przekonania kierowców do technologii PHEV i odniósł sukces.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS