Sosnowiec zainspirował się billboardami Fundacji Kornice. “Nie potrzeba żadnych badań, żeby wiedzieć, że 99% mieszkańców Sosnowca nie zamieszkałoby nigdzie indziej. 1% stanowią osoby, które chciałyby zamieszkać w Rybniku” – informuje miasto.
Fundacja Kornice – a dokładnie „Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara”, bo tak nazywa się organizacja zgodnie z danymi z Krajowego Rejestru Sądowego, to poboczny projekt spółki akcyjnej Eko-Okna, śląskiego potentata z branży produkcji okien.
Pierwsze plakaty fundacji pojawiły się na ulicach polskich miast w listopadzie 2020 r. Przedstawiały dziecko w pozycji embrionalnej w łonie matki.
Obecnie trwa inna kampania. Na billboardach nie ma żadnych grafik, a jedynie ciągły tekst: “Badania wykonane parę lat temu w USA pokazują, że 50% małżeństw cywilnych kończy się rozwodem, małżeństw sakramentalnych rozpada się 33%.W przypadku kościelnych małżonków, którzy chodzą razem regularnie do kościoła, to już tylko 2%. Spośród małżeństw kościelnych, które chodzą do kościoła i wspólnie się modlą, rozwodzi się tylko jedno na tysiąc”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS