A A+ A++

Sopexa staje się w 100% spółką zależną grupy Hopscotch, wyspecjalizowanej w działaniach marketingowych 360, i zmienia nazwę na Hopscotch Season.

Miesiąc po przejęciu przez Hopscotch, Sopexa, agencja konsultingowa w zakresie komunikacji, zmienia nazwę na Hopscotch Season. Zmiana ta wpisuje się w dynamikę rozwoju. W ten sposób powstaje wiodąca marka w branży komunikacji Food & Beverage, skupiająca blisko 300 ekspertów w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Azja), Ameryce i Azji. Krok ten umożliwi również Hopscotch Season poszerzenie działalności konsultingowej o sektor lifestylowy na całym świecie, z wykorzystaniem specjalistycznej wiedzy grupy.

Włączenie Sopexy do Hopscotch stanowi najnowszy etap historii, która rozpoczęła się w 2016 roku, kiedy to grupa po raz pierwszy objęła część udziałów w firmie Sopexa. W 2019 roku te więzi zostały jeszcze bardziej wzmocnione, a dziś obie firmy przeszły do etapu pełnej integracji, czego wyrazem jest nowa nazwa: Hopscotch Season.

Oczywiste synergie

Hopscotch Season i grupa Hopscotch mają wspólnie wiele atutów do wykorzystania. Agencje należące do grupy wnoszą do Hopscotch Season wiedzę z różnych obszarów (organizacji eventów, digitalu, PR i Public Affairs). Natomiast Hopscotch Season dysponuje doświadczeniem w zakresie trade marketingu i działań animacyjnych na zlecenie stowarzyszeń i zrzeszeń branżowych w skali międzynarodowej, a także 30 oddziałami na całym świecie i siecią liczącą 150 000 liderów opinii.

„Fuzja z grupą Hopscotch pozwoli skorzystać z różnorodnej wiedzy w zakresie organizacji eventów, akcji internetowych i PR, natomiast Hopscotch Season jako dawna Sopexa wniesie dogłębną znajomość lokalnych rynków i zwyczajów konsumenckich” – wyjaśnia Valérie Bonnement, wicedyrektorka zarządzająca Hopscotch.

Hopscotch Season posiada również zespół Business Intelligence, który opracowuje badania trendów konsumenckich na świecie i dostarcza informacji na potrzeby innych działów i spółek grupy. Dobrym przykładem tego jest Wine Trade Monitor, badanie opisujące trendy na międzynarodowym rynku wina.

Od 2016 roku firmy Hopscotch Season i Hopscotch odniosły wiele wspólnych sukcesów.

Należy do nich szczyt FIL (Międzynarodowej Federacji Mleczarskiej), zorganizowany przez Hopscotch Season we współpracy z innymi agencjami należącymi do grupy.

Warto również wspomnieć o niedawnym pozyskaniu nowego klienta z branży meblarskiej dzięki współpracy Hopscotch Season i Hopscotch Event.

Hopscotch Season ściśle współdziała również z zespołami Hopscotch Interface Tourism, pionem turystycznym grupy, który dołączył do Hopscotch w 2023 roku i korzysta z jego doświadczenia w całej Europie. W wyniku połączenia sieci Season & Interface Tourism powstaje sieć o zasięgu ogólnoświatowym, obejmująca zespół ekspertów, którzy znają zwyczaje konsumentów na różnych rynkach.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z pełnej integracji, która konsoliduje naszą globalną sieć, zwiększa obecność marki Hopscotch na całym świecie i pozwala nam szybciej się rozwijać w skali międzynarodowej, by wspierać naszych klientów na zagranicznych rynkach” – powiedział Pierre-Franck Moley, prezes Hopscotch Season i dyrektor zarządzający Hopscotch.

Nowa nazwa i zmieniające się DNA

Sezonowość daje życie wszystkim forom roślin, warunkuje nasz sposób podróżowania i wpływa na nasze otoczenie i styl życia. Season kojarzy się również ze smakami, które dodają pikanterii naszemu życiu i naszym planom. Bardziej kreatywna, innowacyjna i ambitna niż kiedykolwiek, agencja Hopscotch Season nadal stara się zachęcać do zaangażowania i jednoczyć społeczności świadome wyzwań środowiskowych i społecznych.

Dzięki swoim pracownikom zatrudnionym w 30 agencjach na wszystkich kontynentach, Hopscotch Season stara się zrozumieć odbiorców i specyfikę kulturową i tworzyć komunikaty, które docierają do każdego, wywołują emocje i mają realny wpływ na ludzi.

Więcej Lifestyle’u

Ten znaczący krok w rozwoju umożliwia dysponującej 60-letnim doświadczeniem w sektorze Food&Beverage firmie Hopscotch Season rozszerzenie działalności konsultingowej w zakresie komunikacji na inne obszary, aby promować Lifestyle na całym świecie, wspierając wszystkie swoje marki i partnerów w rozwoju wizerunku i tożsamości.

Hopscotch Season z radością otwiera dziś nowy rozdział w swojej historii w ramach dużej, pionierskiej grupy z branży eventowej i public relations.

„Ten nowy kierunek rozwoju Hopscotch Season daje nam możliwość nabycia innowacyjnych umiejętności i dostęp do nowych modeli biznesowych poprzez integrację specjalistycznej wiedzy oraz harmonizację i wzmocnienie sieci kontaktów z grupą Hopscotch. Łącząc nasze umiejętności i zasoby, jesteśmy w idealnej pozycji, aby oferować naszym klientom przyszłościowe strategie dostosowane do ich indywidualnych potrzeb, a także zapewniać im nowe koncepcje umożliwiające pomyślny wspólny rozwój” – podkreśla Dariusz Kuśnierz dyrektor oddziału w Polsce.

Hopscotch

HOPSCOTCH to międzynarodowa grupa wyspecjalizowana w działaniach komunikacyjnych 360, utworzona we Francji i zarządzana przez założycieli i menedżerów, których łączy wizja firmy odwołująca się do komplementarności wiedzy i doświadczeń.

Co jest dewizą HOPSCOTCH? „Globalne PR”, oparte na oryginalnym połączeniu influencer marketingu, digitalu, eventów, public relations i usług marketingowych, zarówno w dziedzinie lifestyle’u, jak i adresowanych do klientów corporate.

HOPSCOTCH zatrudnia we Francji (Paryż, Lyon, Lille, Marsylia) i za granicą (4 centra kontynentalne w Azji, Ameryce, Europie i na Bliskim Wschodzie) ponad 1 000 pracowników – ekspertów we wszystkich dziedzinach komunikacji, takich jak: influencer marketing, eventy, marketing angażujący, digitalizacja, komunikacja wewnętrzna, public relations, usługi marketingowe itp.

Przekonany, że wartość firmy lub organizacji jest pochodną jej dbałości o kapitał relacyjny, HOPSCOTCH buduje swoją wiedzę i doświadczenie w oparciu o własną markę „Hopscotch” (Event / PR / Travel / Decydenci / Kongresy / Luxury / Sport) oraz wyspecjalizowane agencje: AD Crew, Heaven, Hopscotch Interface Tourism, Human to Human, Le Public Système Cinéma, Le Public Système PR, Sagarmatha, Hopscotch Season.

HOPSCOTCH posiada obecnie zintegrowaną, międzynarodową sieć 40 biur na 5 kontynentach, co pozwala firmie działać w ponad 60 krajach.

Grupa, notowana na giełdzie Euronext Growth Paris (kod ISIN: ALHOP FR 00000 6527 8), generuje przychód w wysokości 271 mln euro i marżę brutto w wysokości 93 mln euro w 2023 roku.

HOPSCOTCH: Obserwuj nas na: www.hopscotchgroupe.com i LinkedIn: @HOPSCOTCH_Season 

X: @ HOPSCOTCH_Season / Instagram: @ HOPSCOTCH_Season / Facebook: @ HOPSCOTCH_Season

Zobacz HOPSCOTCH na: https://youtu.be/tT2VemFl3G8 

Hopscotch Season

Hopscotch Season to międzynarodowa agencja konsultingowa w dziedzinie marketingu i komunikacji, której wielokulturowe zespoły specjalizują się i pasjonują takimi dziedzinami jak Food, Beverage i Lifestyle od ponad 60 lat. Hopscotch Season jest agencją należącą do HOPSCOTCH Groupe. Razem tworzą zintegrowaną sieć międzynarodową złożoną z 1000 utalentowanych osób i ponad 30 agencji na całym świecie, która może prowadzić działania w dowolnym miejscu. Hopscotch Season jest liderem w zakresie kampanii współfinansowanych przez Unię Europejską, ma na swoim koncie ponad 400 projektów zrealizowanych od 2012 roku. Jako ekspert w dziedzinie zintegrowanych kampanii, Hopscotch Season doradza, projektuje i realizuje kampanie medialne, PR, influencerskie, digitalowe, eventowe i trade marketingowe dostosowane do każdego rynku.

KONTAKT:

Kontakt dla mediów

Darek Kuśnierz

e-mail: [email protected] 

+48 600 941 531

Źródło informacji: Sopexa

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEurozona Ameryki
Następny artykułJak AI wpłynie na twoją branżę? Odpowiedzi znajdziesz w Warszawie