Już w połowie miesiąca zadebiutuje pierwszy odcinek „The Last of Us”. To jednak dopiero początek wielkiego planu Sony, by oferować swoje IP nowym zainteresowanym. Korporacja potwierdziła, że rozwija już 10 seriali oraz filmów.
Na targach CES 2023 zaprezentowano pierwsze ujęcia z „Gran Turismo”, a jednocześnie Sanford Panitch z Sony Pictures Motion Picture Group potwierdził, że „ponad 10 projektów znajduje się w fazie rozwoju i produkcji pomiędzy grupami filmowymi oraz telewizyjnymi”.
Sony chce bardzo rozszerzyć grupę odbiorców swoich IP, więc zamierza przerzucać znanych bohaterów na małe oraz duże ekrany. Aktualnie korporacja potwierdziła następujące tytuły:
- Days Gone (film)
- Ghost of Tsushima (film)
- God of War (serial – Amazon Prime Video)
- Gran Turismo (film)
- Gravity Rush (film)
- Horizon Zero Dawn (serial – Netflix)
- Jak and Daxter (film)
- The Last of Us (serial – HBO)
- Twisted Metal (serial – Peacock)
- Uncharted (prawdopodobnie powstaje już drugi film)
W 2023 roku na pewno będziemy świadkami pełnego sezonu „The Last of Us”, zobaczymy także „Gran Turismo” (11 sierpnia w kinach) oraz zapewne otrzymamy szansę sprawdzenia „Twisted Metal”, ponieważ już w zeszłym roku zakończono prace na planie i serial znajduje się teraz w postprodukcji.
Na co możemy jeszcze liczyć? Nie będę specjalnie zaskoczony, gdy Japończycy ogłoszą serię propozycji dla młodszych odbiorców – animacja „Ratchet & Clank” lub historia Astro Botów? Opcji jest naprawdę sporo. Musimy pamiętać, że korporacja posiada również prawa do „Bloodborne’a”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS