A A+ A++

Facebook, Instagram, portal X – czyli dawniej Twitter i YouTube – to cztery kanały, na który prężnie działa Uniwersytet Zielonogórski. Działa i stara się dotrzeć do studentów. Chociażby za pomocą regularnie przeprowadzanych tam ankiet. 

Czy media społecznościowe to dziś łącznik pomiędzy uczelnią, a jej studentami? Pytamy o to Darię Legietę – Drozdę z Biura Promocji Uniwersytetu Zielonogórskiego. Nasza rozmówczyni zwraca uwagę chociażby na comiesięczną akcję pytań do prof. Barbary Literskiej. Zadawać je można w pierwszy piątek miesiąca.

Uznaliśmy to troszeczkę jako wyzwanie, bo nie wiedzieliśmy, czy tych pytań będzie wystarczająco dużo, czy taka forma zainteresuje studentów. Ale jak widać – interesuje. Pytań jest sporo, zwykle dotyczą one jakichś aktualnych tematów akademickich. Na przykład w październiku było dużo zapytań o akademiki, teraz o stypendia. 

Nasza rozmówczyni przypomina także o tym, że treści na wcześniej wspomniane platformy w dużej mierze powstają także dzięki samym zainteresowanym, czyli studentom.

Oni zdecydowanie bardziej wykazują się na Instagramie, który jest nieco mniej formalny. I też daje dużo więcej możliwości. Tam studenci wykazują się dużą kreatywnością.

A więcej o mediach społecznościowych Uniwersytetu znajdziecie w ostatniej odsłonie programu “UZ Nawigator”. Audycja w każdy wtorek u nas, o godzinie 13.30.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Uśmiechnięta depresja”. Jakie sygnały w zachowaniu świadczą o ukrytej depresji?
Następny artykułJest decyzja o rozbudowie A4