A A+ A++

Liczyliśmy, że jego dobrze sprzedający się „Snajper” to zapowiedź narodzin studia, wydającego bardzo udane, popularne i co najważniejsze, dochodowe gry. Miał być twarzą rodzącego się nad Wisłą globalnego sukcesu branży gamingowej. Te oczekiwania okazały się jednak nieco wygórowane.

Czytaj też: CD Projekt na zakręcie. Wielka zmiana u sterów i nowe gry na horyzoncie — pytanie, jak dalekim

Koszty produkcji wyższe niż oczekiwano

Druga odsłona „Lords of the Fallen” wpisuje się w ten obraz. Projekt był bardzo kosztowny – według informacji z drugiej połowy października budżet gry wraz z marketingiem sięgnął 281 mln zł (178 mln zł, koszty marketingu – 81,5 … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBiznes pod flagą biało-czerwoną. TOP 200 Najlepszych Polskich Marek [RANKING]
Następny artykułUwolnić piątki