Liczyliśmy, że jego dobrze sprzedający się „Snajper” to zapowiedź narodzin studia, wydającego bardzo udane, popularne i co najważniejsze, dochodowe gry. Miał być twarzą rodzącego się nad Wisłą globalnego sukcesu branży gamingowej. Te oczekiwania okazały się jednak nieco wygórowane.
Czytaj też: CD Projekt na zakręcie. Wielka zmiana u sterów i nowe gry na horyzoncie — pytanie, jak dalekim
Koszty produkcji wyższe niż oczekiwano
Druga odsłona „Lords of the Fallen” wpisuje się w ten obraz. Projekt był bardzo kosztowny – według informacji z drugiej połowy października budżet gry wraz z marketingiem sięgnął 281 mln zł (178 mln zł, koszty marketingu – 81,5 … czytaj dalej
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS