Wraz z przywróceniem funkcjonalności systemu ŚKUP przestały obowiązywać tymczasowe rozwiązania, które Zarząd Transportu Metropolitalnego wprowadził na czas awarii.
Po trwającej od 8 lutego awarii systemu ŚKUP ZTM wraca do starych zasad, obowiązujących przed cyberatakiem.
– Rozwiązania, które wskutek usunięcia awarii ŚKUP zostały już wycofane, to m.in. zakup papierowych biletów miesięcznych w Punktach Obsługi Pasażera i poprzez przelanie środków na konto organizatora transportu, samodzielne kasowanie biletów jednorazowych przy użyciu długopisu i kasowanie tych biletów w kasownikach dziurkujących oraz sprzedaż wszystkich rodzajów biletów jednorazowych przez kierowców – mówi Michał Wawrzaszek, rzecznik ZTM.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS