rozwiń ›
Skoda Karoq od momentu debiutu w 2017 roku zdążyła zaskarbić sobiesympatię klientów i pozostaje jednym z głównych graczy w tym bardzo konkurencyjnym segmencie rynku. Aktualna oferta modelu to aż pięć wersji silnikowych, w tym trzy benzynowe i dwa diesle, z których najmocniejsze warianty można dostać także z napędem na obydwie osie. Do tego dochodzą trzy pakiety wyposażeniowe oraz bogata lista opcji, dzięki którym łatwo dopasować Karoqa do indywidualnych gustów i potrzeb.
W teście sprawdzamy tym razem topową wersję benzynową z silnikiem 2.0 TSI o mocy 190 KM, automatyczną skrzynią dwusprzęgłową i napędem 4×4.
Skoda Karoq 2.0 TSI 4×4 Sportline – odświeżony design
Najważniejsze zmiany wprowadzone w ramach modernizacji dotyczą pasa przedniego, który zyskał szerszą atrapę chłodnicy, zmieniony zderzak oraz nowe reflektory. W wersji Sportline seryjne montowane są teraz lampy Matrix Full LED, które po zmroku automatycznie dopasowują strumień światła do sytuacji i perfekcyjnie oświetlają drogę, a także “wycinają” auta nadjeżdżające z przeciwka, nie oślepiając ich kierowców. To inteligentne rozwiązanie idealnie sprawdza się na trasie – nie tylko zapewnia bardzo dobrą widoczność, lecz także wpływa istotnie na bezpieczeństwo jazdy.
Skoda Karoq 2.0 TSI 4×4 Sportline
/
dziennik.pl
/
Rafał Sękalski
Również tylne lampy zostały zmodyfikowane i mają teraz smuklejszą grafikę. Dodatkowo w ramach liftingu powiększono tylny spoiler dachowy, który poza aspektami czysto estetycznymi poprawił również aerodynamikę Karoqa. Przypomnę tylko, że ze współczynnikiem oporu powietrza równym 0,30 należy on do czołówki segmentu.
W wersji Sportline grill, listwy progowe i relingi są standardów lakierowane ona czarno, a w tylnym zderzaku znajdziemy dużą chromowaną listwę okalającą z dwóch stron końcówki wydechu. Elegancki sportowy image modelu podkreślają dodatkowo opcjonalne 19-calowe koła (dopłata 2650 zł) z aerodynamicznymi nakładkami (seryjne są 18-calowe alufelgi).
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS