A A+ A++

Już nie tylko na komputerze czy smartfonie spotkamy się z dedykowanymi reklamami. Skoda rozpoczyna testy nowego systemu informacyjnego, który będzie wyświetlał spersonalizowane reklamy, dostosowane do aktualnego stanu auta lub pogody.

Skoda rozpoczęła prace nad nowym systemem informacyjnym montowanym w samochodach. Tym razem nie chodzi jednak o wypadki czy korki, ale o spersonalizowane reklamy. Mają one w pierwszym etapie pochodzić od m.in. restauracji, hoteli, sklepów czy innych obiektów, znajdujących się w pobliżu auta. Jako przykład wymieniane są np. reklamy ogumienia w zależności od pogody (jak zapowiadany będzie śnieg to o oponach zimowych), albo gdy będzie kończyć się paliwo w pojeździe to pojawi się reklama pobliskiej stacji benzynowej.

CZYTAJ TAKŻE: Hybrydowa Skoda Octavia iV wyceniona

Tego typu informacje mają być wyświetlane w pojazdach wyposażonych w najnowszy system multimedialny Skody. Testy takiego rozwiązania zostaną w pierwszej kolejności udostępnione w Czechach. Akcja obejm … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPalisz papierosy i e-papierosy – przestań, to szkodliwe!
Następny artykułStarosta z PiS zaszczepił się przeciwko Covid-19. Zawieszono go w prawach członka partii