A A+ A++

Do oburzającego zdarzenia doszło 30 lipca 2024 roku w pociągu nr 6304 relacji Wrocław Główny – Przemyśl. Grupa pasażerów przeżyła niemiłe zaskoczenie po dotarciu do wskazanego na biletach wagonu. Okazało się, że zarezerwowane przez nich miejsca nie istnieją.

Zobacz wideo Kiedy przysługuje nam zwrot kosztów, a kiedy odszkodowanie od przewoźnika? Ekspertka wyjaśnia

Bałagan w PKP Intercity. Pasażerowie kupili bilety na miejsca, których nie było. “Czysta fikcja”

Jedna z naszych czytelniczek doświadczyła kilka dni temu nieprzyjemnej sytuacji, podróżując pociągiem Polskich Kolei Państwowych. W liście nadesłanym do redakcji Gazeta.pl szczegółowo opisała, jak ona i kilku innych pasażerów, zostali potraktowani przez narodowego przewoźnika.

Pani Kasia miała odbyć swoją czterogodzinną podróż w wagonie przedziałowym nr 15, na miejscu nr 101. Jakież było jednak jej zdziwienie, gdy po wejściu do pociągu zorientowała się, że wagon nie dość, że nie ma przedziałów, to na dodatek miejsca siedzące kończą się na numerze 96. 

Czysta fikcja, sprzedawanie biletu na miejsce widmo, obsada pociągu nie reagowała na zgłoszenia i prośby. Zupełna ignorancja, niemiłe, opryskliwe odpowiedzi i jedynie informacja, że mogę sobie napisać reklamację

– relacjonuje oburzona pasażerka. 

Kobieta wskazuje również, że ani konduktor, ani kierownik pociągu nie był zainteresowany rozwiązaniem problemu. Co więcej, nasza czytelniczka nie była jedyną pokrzywdzoną przez spółkę. “Szczęśliwców”, którzy nabyli bilet z miejscem w wagonie nr 15, było znacznie więcej.

“Miejsce widmo” w pociągu PKP Intercity. Podróżni mają dość

Gdy normalnie ktoś sprzeda towar/ usługę, a później się z tego nie wywiązuje, jest to moim zdaniem zwykłe oszustwo. Intercity jest monopolistą, czuje się zupełnie bezkarnie i co najwyżej łaskawie zwróci klientowi pieniądze za bilet…

– kontynuuje pani Kasia. 

Pasażerowie mieli miejsca w wagonie przedziałowym. Przewoźnik podstawił jednak wagon bez przedziałów i ze zmniejszoną liczbą miejsc fot. archiwum prywatne czytelniczki

Poziom obsługi klienta/ pasażera poniżej zera. Nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności. Jak to jest, kasjerka sprzedaje bilet, a potem niespodziewanie krasnale czy UFO podmienia wagony?

– czytamy w wiadomości. O zabranie głosu w tej sprawie poprosiliśmy PKP Intercity. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, artykuł zostanie zaktualizowany.

Kiedy przysługuje reklamacja PKP IC? Każdy pasażer ma prawo dochodzić swoich praw

PKP Intercity SA umożliwia klientom walkę o zwrot kosztu przejazdu lub rekompensatę. Na stronie przewoźnika można znaleźć formularz, w którym należy wskazać m.in. swoje dane osobowe, a także powód reklamacji lub skargi. Temat zgłoszenia może dotyczyć zarówno opóźnień pociągów, komfortu podróży, jak i jakości obsługi. Jeśli masz ochotę, to zagłosuj w naszej sondzie, która znajduje się poniżej.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBurmistrz Miasta i Gminy Sztum zaprasza na spotkanie z mieszkańcami
Następny artykułJęzyk moich myśli: wystawa kolaży Urszuli Bąkowskiej