W połowie lutego potwierdzono powrót Six Days in Fallujah. Tytuł był pierwotnie zapowiedziany wiele lat temu, ale ze względu na kontrowersje, Konami w 2009 roku zdecydowało się anulować produkcję. Gra jednak zadebiutuje i ma zapewnić bardzo ciekawe rozwiązanie.
Six Days in Fallujah to fabularna produkcja, która jednak korzysta z „Architektury Proceduralnej”. Pod tą wymyślną nazwą kryje się rozbudowana technologia, który pozwoli na kształtowanie pola bitwy – świat gry będzie projektowany przed każdą sesją z gotowych bloków. W taki sposób twórcy chcą oferować graczom świeże podejście do rozgrywki, ponieważ w ich tytule za każdym razem mamy otrzymywać nowe wrażenia. Stworzona technologia będzie zmieniać budynki, pomieszczenia, ale także sztuczną inteligencję czy też zapewni dopracowany dźwięk.
Dzisiaj możemy sprawdzić, jak pozycja wygląda w ruchu i pewnie niektórzy gracze zainteresują się Six Days in Fallujah. Twórcy nie zapewnią nam next-genowych wrażeń, ale trzeba pamiętać, że akurat w tym wypadku najważniejsza będzie historia.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS