A A+ A++

W połowie lutego potwierdzono powrót Six Days in Fallujah. Tytuł był pierwotnie zapowiedziany wiele lat temu, ale ze względu na kontrowersje, Konami w 2009 roku zdecydowało się anulować produkcję. Gra jednak zadebiutuje i ma zapewnić bardzo ciekawe rozwiązanie.

Six Days in Fallujah to fabularna produkcja, która jednak korzysta z „Architektury Proceduralnej”. Pod tą wymyślną nazwą kryje się rozbudowana technologia, który pozwoli na kształtowanie pola bitwy – świat gry będzie projektowany przed każdą sesją z gotowych bloków. W taki sposób twórcy chcą oferować graczom świeże podejście do rozgrywki, ponieważ w ich tytule za każdym razem mamy otrzymywać nowe wrażenia. Stworzona technologia będzie zmieniać budynki, pomieszczenia, ale także sztuczną inteligencję czy też zapewni dopracowany dźwięk.

Dzisiaj możemy sprawdzić, jak pozycja wygląda w ruchu i pewnie niektórzy gracze zainteresują się Six Days in Fallujah. Twórcy nie zapewnią nam next-genowych wrażeń, ale trzeba pamiętać, że akurat w tym wypadku najważniejsza będzie historia.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDławiki kupisz także online. Gdzie kupować elektronikę w internecie?
Następny artykułMuzeum Powiatowe organizuje konkurs fotograficzny