A A+ A++

Ruszyła kampania promująca wolontariat w Schronisku Na Paluchu. Pomysł i realizację przygotowały agencje Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi, Zenith, LiquidThread, Performics i Prodigious. Filtr na TikToka zrealizowała agencja Double Espresso.

„Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer” to hasło kampanii, w której Schronisko na Paluchu zachęca do długoterminowego zaangażowania się w wolontariat polegający na wyprowadzaniu psów. 

Z tej okazji powstał filtr na TikToku, który pomaga dobrać odpowiednią dla siebie grupę wolontariacką bazując na preferencjach odnośnie do psów: ich wielkości, wieku czy aktywności.

Głównymi kanałami promocji akcji jest digital i OOH. W ramach działań przygotowane zostały materiały do social mediów, zarówno animowane, jak i statyczne, bannery display, ale też animacje, które pojawią się w autobusach i tramwajach warszawskich.

O tym jak zaangażować się w wolontariat można przeczytać na stronie: https://napaluchu.waw.pl/jak-pomoc/nabor-do-wolontariatu/ 

– Inspiracją do przygotowania kampanii był język internetowych relacji, czerpiący z bannerów i wyskakujących okienek, na które czasami natrafiamy w sieci. Wykorzystaliśmy kod wizualny czerpiący z modnej stylistyki Y2K, a dzięki temu bliski naszej grupie docelowej. Mamy nadzieję, że dzięki tej akcji więcej osób zaangażuje się w pomoc Schronisku na Paluchu – komentuje Piotr Młynek, Creative Content Lead z Saatchi & Saatchi. 

Kampanię przygotowały agencje Publicis Groupe. Saatchi & Saatchi odpowiada za koncept kreatywny, Zenith za strategiczne planowanie i zakup mediów kampanii, w tym pozyskanie placementów reklamowych, za działania w social mediach – Performics, w udźwiękowieniu animacji i przygotowaniu materiałów do druku pomógł Prodigious, a LiquidThread odpowiada za zaangażowanie i współpracę z influencerami. Filtr na TikToka, dzięki któremu odbiorca może dowiedzieć się, do jakiej grupy wolontariackiej pasuje, został opracowany przez Double Espresso. Akcję wsparła również Fundacja Przyjaciele Palucha. 

PS Czy marki mogą być altruistyczne?

Wiele marek angażuje się w działania CSR, aby zmieniać świat na lepsze… i czerpać własne korzyści. Czy zatem altruizm marek jest w ogóle możliwy i powinniśmy go wspierać?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKompletnie pijany starosta z PSL zatrzymany przez drogówkę
Następny artykułZamkną konta bankowe imigrantom bez statusu imigracyjnego