A A+ A++

Silent Hill: Ascension nie będzie klasyczną grą. Deweloperzy kreują niestandardową rozgrywkę, w której wszyscy gracze wspólnymi siłami podejmą decyzje wpływające na przebieg fabuły.

Silent Hill: Ascension zostało zapowiedziane w zeszłym roku jako „interaktywne doświadczenie”, w którego rozwój została zaangażowana między innymi firma J.J. Abramsa. Genvid Entertainment pracuje nad serialem z historią rozwijaną za sprawą wszystkich graczy-widzów.

Na każdym streamie uczestnicy otrzymają możliwość podejmowania wyborów – raz na 24 godziny zaprezentowany zostanie dylemat, problem, który może przynieść najmniej oczekiwane konsekwencje. 

Twórcy opowiedzieli o intrygującej koncepcji i podzielili się nowymi ujęciami z produkcji – Genvid Entertainment tworzy niemal grę-serial, w którym nie będziemy nieustannie kontrolować bohaterów, natomiast zajmiemy się obserwowaniem wydarzeń i wybieraniem dalszych reakcji postaci.

Zespół planuje w ciekawy sposób podejść do serii, lecz trzeba przyznać, że nadciągający projekt nie stanowi ogromnej rewolucji, ponieważ mieliśmy już okazję sprawdzić kilka gier o podobnej koncepcji. Zwróćmy jednak uwagę na styl, w jakim powraca uniwersum Silent Hill – nie tylko otrzymamy nowe przygody, odświeżone klasyki, ale możemy jednocześnie liczyć na mniej typowe propozycje.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCentrum Zarządzania Ruchem w ZTP
Następny artykułLEGIONOWO. Zamknięte skrzyżowanie Jagiellońska – Słowackiego i inteligentne sterowanie ruchem