Wszystko oczywiście w cenach reklamowanych jako super promocje, a na Polaków mało co działa równie mocno jak właśnie okazje. W efekcie w każdym ze sklepów wymienionych sieci widać tłumy klientów i powoli marki te wchodzą również do centrów handlowych – póki co jeszcze nie tych najbardziej znanych, ale jest to zapewne kwestia czasu.
Dyskonty kontra reszta
Presja z ich strony wymusza także na innych graczach mocne działania, co pokazuje choćby akcja sieci IKEA, która zainwestuje 500 mln zł w obniżki cen i nie jest mowa o czasowych promocjach, ale regularnych obniżkach cen tysięcy produktów.
Z badań na jakie powołuje się IKEA wynika, że Polska jest w czołówce państw z najwyższym poziomem obaw o wzrost cen. Wiele osób boi się o sytuację finansową bardziej niż o własne zdrowie, co pokazuje, jak trudna jest sytuacja. Stawia to w uprzywilejowanej sytuacji sklepy z tanią ofertą.
Jysk także wciąż mocno rozwija sieć i również zapowiada atrakcyjne ceny. Firma niedawno ruszyła ze sklepem nr 300, a według planu sieć chce w bieżącym roku obrotowym otworzyć ok. 22 nowych sklepów na terenie Polski. Docelowo sieć chce otworzyć 500 sklepów na polskim rynku, w … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS