A A+ A++

Zmianie ulegnie cała identyfikacja wizualna sklepów – począwszy od logo, a skończywszy na szacie graficznej. Pomarańczowo-zielone barwy zmienią się na kolory żółto-zielone. Oprócz tego, nie tylko główne logo będzie widniało przed wejściem do sklepu. Na nowych szyldach pojawi się dodatkowo druga, spersonalizowana nazwa placówki.

Wszystko to w myśl promowania nowej odsłony sklepów ABC, która – jak zapewnia – stawia na pierwszym miejscu lokalnych przedsiębiorców i ich prace na rzecz mniejszych społeczności.

– To oni stoją na straży lokalnych potrzeb swoich klientów i budują swoją markę – mówiła Małgorzata Obrębska, dyrektor generalna Eurocash Cash & Carry.

Koniec z bramkami na autostradach. Resort podaje szczegóły

Oprócz zmian wizualnych i nowych logotypów, właściciele placówek będą mogli wprowadzić szereg zmian w sklepach. Do wykorzystania będą mieli m.in. nowe lady sprzedażowe oraz nowe regały do ekspozycji warzyw i owoców. Przedsiębiorcy będą mogli również skorzystać z innych rozwiązań, których celem ma być poprawa widoczności asortymentu, wsparcie sprzedaży sezonowej i promocji.

Zmiany będą stopniowo wprowadzane we wszystkich z 9 tys placówek w całym kraju. W nowej odsłonie otworzono do tej pory dwie placówki.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowy zespół Audi
Następny artykułTrudne pół roku z większym zyskiem. Sławomir Lipkowski, prezes Grupy Azoty ZAK S.A., gościem Studia KK24.pl