A A+ A++

„Give A Little Love” – tak brzmi tytuł nowej świątecznej kampanii sieci John Lewis & Partners. Motywem przewodnim bożonarodzeniowej reklamy są akty dobroci, które w 2020 roku są szczególnie istotne.

W świątecznym spocie John Lewis & Partners pokazano różne przykłady aktów dobroci, które są ze sobą luźno powiązane. Jeden dobry uczynek niesie za sobą serię innych uprzejmości, które wywołują uśmiech na twarzach bohaterów. 

Tym samym brytyjska sieć domów handlowych John Lewis & Partners zachęca wszystkich, aby w te Święta okazać odrobinę życzliwości innym osobom, bo „każdy akt miłości ma pozytywny wpływ na otaczający nas świat, gdy przekazujemy go innym”.

To jednak nie wszystko – całkowity zysk z kampanii świątecznej sieci John Lewis & Partners zostanie przekazany na konto dwóch organizacji charytatywnych, które współpracują z firmą – FareShare, zapewniającą ciepłe posiłki osobom potrzebującym, oraz Home-Start, która wspiera dzieci z rodzin będących w trudnej sytuacji materialnej. 

Za realizację kampanii odpowiada agencja Adam&EveDDB.

PS

Polska marka John Dog zaprezentowała niedawno chwytającą za serce kampanię świąteczną. Jej głównym bohaterem jest pies, który dziękuje swojemu właścicielowi za wspólnie spędzone chwile.

PS2

Pozostałe tegoroczne kampanie świąteczne możecie znaleźć tutaj.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIncydent z Czarzastym na proteście Strajku Kobiet. Policja publikuje nagranie
Następny artykułZaproszenie do konsultacji projektu „Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii Miasta Sejny na 2021 rok”.