A A+ A++

26 października MAKRO Polska świętowała dołączenie pięćsetnego sklepu do sieci Odido w formule Elevate. Placówka znajduje się miejscowości Bieńkówka w województwie małopolskim, blisko 50 kilometrów od Krakowa. Prowadzą ją państwo Natalia i Karol Jończyk.

Atrakcyjna oferta franczyzy miękkiej, wsparcie doświadczonego zespołu otwarciowego i dedykowanych przedstawicieli handlowych oraz dostęp do szerokiego wachlarza produktów marki własnej MAKRO to tylko kilka korzyści płynących z dołączenia do sieci pod zielono-pomarańczowym szyldem.

Rosnące zainteresowanie franczyzą Odido wśród właścicieli sklepów potwierdza fakt, że 26 października do sieci dołączyła pięćsetna placówka w nowej odsłonie w formacie familijnym. To sklep o powierzchni blisko 76 metrów kwadratowych znajdujący się w miejscowości Bieńkówka, blisko 50 kilometrów od Krakowa. W placówce dostępna jest strefa gastronomiczna. Klienci mogą napić się pysznej kawy marki Rioba oraz zatrzymać się na hot doga czy zapiekankę.

„W naszej miejscowości jest mała liczba lokalnych placówek, dlatego jednym z pierwszych pomysłów na zagospodarowanie nowego budynku był sklep spożywczy” – mówią państwo Jończyk. „Podjęliśmy współpracę z Odido ze względu na miękką franczyzę, na której zależało nam najbardziej. Jesteśmy właścicielami sklepu i cenimy sobie niezależność, jaką daje nam sieć. Możemy jednak liczyć na wsparcie ze strony dedykowanego przedstawiciela handlowego, którego pomoc jest nieoceniona” – dodają.

„Cieszymy się, że nasza oferta przyciąga coraz większą liczbę franczyzobiorców” – mówi Łukasz Terelak, starszy kierownik ds. Handlu w MAKRO Polska. „Szczególnie ważne jest dla nas stałe podnoszenie jakości sklepów, dlatego stale obserwujemy trendy rynkowe i oferujemy szeroki zakres wsparcia dla franczyzobiorców w postaci profesjonalnego doradztwa, jak i materiałów promocyjnych” – dodaje.

O sieci ODIDO

Sieć ODIDO jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych sklepów spożywczych w Polsce. Kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu. Nowy format ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.

Źródło informacji: MAKRO

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWizjonerka Aida o tym, co nas czeka. Ma dla Polaków bardzo ważną radę
Następny artykułSosnowiecka Spółdzielnia Niewidomych Promet z prestiżowym tytułem Lodołamacza 2024