A A+ A++

– Niepewność jest nadal bardzo duża. Sądzimy, że okres Świąt Bożego Narodzenia będzie trudny z powodu bardziej wrażliwych nastrojów konsumenckich w kontekście bieżącego kryzysu epidemicznego – jak czytamy w PAP, powiedziała w trakcie czwartkowej konferencji Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins, .

Dyrektor zaznacza jednak, że po wiosennym doświadczeniu są już lepiej przygotowani w kwestii dostosowania sklepów do obowiązujących restrykcji. Wskazała na wydłużenie godzin pracy w Biedronce oraz na specjalną ofertę dla klientów.

Niewiadomą jednak zostaje dalszy rozwój pandemii i związane z nim kolejne obostrzenia. Dlatego – jak mówiła Luisa Virginia – spółka liczy się ze zmianą postaw klientów i mniej spontanicznymi zakupami. Nastawiają się na rzadsze wizyty w sklepach.

Tarcza antykryzysowa. Firmy w kropce

– Będziemy nadal pracować nad tym, by nasz koszyk był atrakcyjny – dodała na koniec.

Przychody Biedronkiw trzecim kwartale wzrosły o 9,3 proc., a sprzedaż porównywalna była wyższa o 6 proc.

W tym roku sieć otworzyła już 52 nowe placówki, zamknęła zaś 7 i przeprowadziła 167 modernizacji. Na koniec września br. sieć Biedronka liczyła 3 047 sklepów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIndonezja: zabójstwo katolickiego katechety
Następny artykułTrzy dni niepogody