– Niepewność jest nadal bardzo duża. Sądzimy, że okres Świąt Bożego Narodzenia będzie trudny z powodu bardziej wrażliwych nastrojów konsumenckich w kontekście bieżącego kryzysu epidemicznego – jak czytamy w PAP, powiedziała w trakcie czwartkowej konferencji Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins, .
Dyrektor zaznacza jednak, że po wiosennym doświadczeniu są już lepiej przygotowani w kwestii dostosowania sklepów do obowiązujących restrykcji. Wskazała na wydłużenie godzin pracy w Biedronce oraz na specjalną ofertę dla klientów.
Niewiadomą jednak zostaje dalszy rozwój pandemii i związane z nim kolejne obostrzenia. Dlatego – jak mówiła Luisa Virginia – spółka liczy się ze zmianą postaw klientów i mniej spontanicznymi zakupami. Nastawiają się na rzadsze wizyty w sklepach.
Tarcza antykryzysowa. Firmy w kropce
– Będziemy nadal pracować nad tym, by nasz koszyk był atrakcyjny – dodała na koniec.
Przychody Biedronkiw trzecim kwartale wzrosły o 9,3 proc., a sprzedaż porównywalna była wyższa o 6 proc.
W tym roku sieć otworzyła już 52 nowe placówki, zamknęła zaś 7 i przeprowadziła 167 modernizacji. Na koniec września br. sieć Biedronka liczyła 3 047 sklepów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS