A A+ A++

Według danych zebranych przez Santander Consumer Bank Polacy najczęściej odsyłają ubrania i obuwie. Na kolejnym miejscu znalazła się elektronika. Najczęściej powodem takiej decyzji są złe wymiary produktu, jednak co ósmy badany zadeklarował, że otrzymany towar dotarł uszkodzony lub był niezgodny z opisem widniejącym na stronie sklepu.

Sklepy internetowe przyznają, że średnio co trzecie zamówienie odzieżowe jest zwracane – na zachodzie UE to nawet połowa.

Jeśli chodzi o najczęściej odsyłane w Polsce produkty to 56,2 proc. wskazań mają ubrania, a 38,8 proc. obuwie. Elektronika ma 16,4 proc., a sprzęt AGD 8,2 proc.

Z badania Santander Consumer Bank wynika, że 47,4 proc. Polaków zdarzyło się zwrócić zamówiony wcześniej towar do sklepu internetowego raz lub kilka razy, o kilkunastu przypadkach takiego zachowania mówi tylko 8,7 proc. badanych. Aż 43,4 pro … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW sprawie Mejzy media uruchamiają “wafelkowe” metody
Następny artykułKarol potrzebuje pomocy. Walczy z białaczką